Wednesday, October 20, 2010

its hard to make decision...


hurmm..berat rasenye kite nak tgglkan tempat yg kite da serasi...
walopon byk dugaan yg menimpa..tp sgt sygkan tempat yg aku berada sekarang...

Aku xpasti keputusan yg aku buat ni utk kebaikan aku ke x..mmg aku taw byk kebaikan..tp kadang2 kite kna belajar menerima cubaan dan dugaan baru la kite tahu ape tu erti kehidupan sebenar...

Erm,sumenye aku xtaw....aku sendiri takot..kat tempat bru xde masalah ke??sumenye akan oke?..kat sane aku ade akak...n family pon dekat..tp kat sni aku belajar sesuatu gak...hurmm...argghhh..kenape aku rase cam xsggup nak wat keputusan ni....

Syg nak tgglkan Melaka...serasi da...sumenye mudah..i mean kalo nak g bli brg...sume urusan bank ke..kedai mkn...sumenye la..cume yg menjadi masalah sbenar bkn 2 sume..xpe..biar aku je taw...huu...

Yang paling penting...aku syg nak tggl kwn2 aku walopon aku taw even dorang x anggap aku kwn baik dorang pon...huu..aku juz rindukan kenangan ngan dorang sume...camne aku hangout..wat keje same2...gurau snda...share mslh..sume 2 aku mst rindu sgt..

p/s: Korang sume kwn2 aku..aku taw aku xdpt jd kwn yg terbaik..huhu..n aku slalu sgt susakan korang..tp korang kena taw...aku sgt sygkan korang sume...=,(


5 comments:

fuzz said...

u nk transfer g shah alam?

Biela said...

fuzz..ermm..=(

fuzz said...

u fikirlah masak2...pilih the best choice..

nas said...

eh..biela,ko kne transfer ke shah alam ker???? meh la geng ngan kitorang..
ehehhh..eh..siape la yang xleh lupekan tempat yang da lama kita biasa....

Biela said...

fuzz..tq...doakn i ley wat decision terbaik..huhu

nas...ermm..ye la...aku lom bulat hati ag.ni dlm dilema..huk