Thursday, November 10, 2011

New Hobby or new business??=P

Salam warga bloggers n followers my blog...
hihi...
lama sudah kan kita tidak ketemu...

haish..
i've been busy la...haha..
(bz la sgt cuti2 ni)

haha..
actually xde la bz mane...
cume time2 cuti bersempena mid sem ni aku menggali hobi baru...
hasil idea kakak aku...hahah

iaitu membuat Apam Polkadot...
ahhaa
tp bukan nak pokadot2 je...
kitorg da mcm men lukes2 da sambil buat apam tu..

ahaha..
sgt menarek la bg aku....
sbb berwarna warni n sgt cute 
(kalau pndai lukes la..)ahha

oke bab2 melukes ni bg kat aku..
yg sememangnye amat gemar la...
hobi aku kecik2 dlu...hihi

oke...utk pengetahuan korg...
cuti ni je da 4 hari berturut2 aku n akak aku buat apam polkadot..
konon2 nak buat inovasi la kat menda alah tu..
ahhah..
sama je...

n dok xdokk...
kitorg pk nak buat bisness ni..
hahaha...
xley blah nye...ayh aku siap nak invest dlm bisness ni,,
(ye je aku n akak aku ni)

tapi kitorg macam nak make the first step la...
kalau ade rezeki mayb laku kot..
cume takot la..nak mulakan..ahha

so...xpe la kan..
jual kat kwn2 terdekat dlu...

oke nak show off sket waktu first day ktorg try,,,hahah

hihi..
itu nama boyfie kite...saje ngade2..
mak kite kate kan kite angau,.,
tp xpon la...ahhaha

kite sesaje je nak bangga kite ade boyfie,,,ahhaha


ni nama kite ngan boyfie kite,,,ahahha
(ngade kan??)

hahahah...ala..saje je xtaw nak lukes ape time ni.....



ni 2nd day punye...ahaha
da pndai lukes2 da...mr froggy....suke2...

sy suke warna die...hahah..ni gabungan idea n lukesan akak n emak jugak...
tadaaaa...
menarek kan2...ahaha

(puji sndiri lakkk)hahah


oke la....
kalau u olls rase ini menarek..nnt kalau da maju tempah la byk2...ahahha

permulaan ni sy jual murah je..50 bijik RM20...hihi...
tu pon baru 2 org yg nak..ahhaha
xpe..doakan bisnes ni berjalan..
hahaha
takot separuh jalan pulak aku ni..hahaha

oke la....itu lah saje utk kali ni...papaiii..


P/s: encik Boyfie...jgn nak bangga nama awk sy lukes ea...ni hnye utk marketing..ahahha...=p

No comments: