Saturday, January 21, 2012

Finally habes jugak..=)

OMG!!!
assalamualaikummm semua!!

rindu blog sgt2....!!!hihi

lama nyaaa x jenguk...
ni la lantaran ke bz an yg teramat sgt smpai mls nak update..
hahaha..

oke harini juz nak mula kan entry baru utk thn 2012 ni..
yeahhh sgt happy cuzzz...

FINALLY berakhirlah sudah semester 5 aku...
semalam adalah last day final exam..
agak pack mase aku time final..
sbb gap between papers tu mmg dkt2..
bayangkan lah,,, 2hari je ade masa nak study...
haishh...
pening kepala otak.haha

utk kali ni..
mcm biase time fina my dear Nazmi mst xde kat Malaysia ..
so agak sunyi la skit hidup aku bile die xde..
sbb xde org yg blh bg nasihat yg mcm bapak2 org tu...
hahaha..

haishh..komited betul die ngan keje..
hopefully perangai rajin die tu melekat la plak kat aku nnt,,,
huahuhauh...

oke..pe blh aku katekan...
pejam celik pejam celik da thn ke 3 da aku dlm proses nak amek Ijazah ni,,
haishhh,,,got another 1 year la utk aku hbskan nye,,
xsbr weh,,
sbb aku nak keje ..
dpt la bantu pe yg patut n kurang ke nnt,,,
aim aku mst la nak keje yg bagus2.
kalau x sia2 la aku belajar susah2,,
smpai rambut pon gugur sume..
ahhaha..

jgn botak sudahh,,,,,

hihi....
so aku harap la kannn..sumenye oke nnt...

erm,..aku pon x taw nak bebel ape kan..
aku rase xterlambat ag kot nak wish selamat tahun baru 2012..

semoga thun ni dpt melakar satu kenangan2 yg indah n best2 je,..
mwahhh..sygg korang,,,,

bye2

No comments: