Monday, September 7, 2015

The one and only

Salam semuanya...
Hah hahh...Alhamdulillah syukur diberi kesempatan lagi utk bernafas dimuka bumi ini..

Okay,
Seperti yg dijanjikan welcome post lepas dimana aku kata aku nak update sebyk mgkin cerita terbaru kan??..haaa..tudia ni la aku cuba tunaikan untuk post ni k...heee


'The one and only'

Yes ini tajuk entry aku kali ni...rasanya now i can declare da to anybody about my status but i think im gonna tell you in another entry la kot..heheh..

Ok...memandangkan i got nothing to do malam ni..so rasanya best jugak cite hal feeling2 ni..haha;,


Penah tak korang rasa cam aku rasa...ok secara jujur penah tak korang teringinnn sgt tgk org yg korg suka/syg/cinta yg tak bape pandai romentik..then tetibe dia buat somethg mgkin pada dia biasa je tp korang tu yg teroverrr suka n excited...hahaha

Pertanyaan tu mmg slalu berlaku kat aku dulu n setelah sekian lama ia berlaku lagi.hahah..


Aku tak taw la kalau org lain..aku rasa pengalaman bercinta aku hampir sama n now aku pelik aku ni mmg ditakdirkan utk dapat seorang dari Background Engineering ke??hehe..

Takde la kalau nk ikot pengalaman dlu pn sama jgk..but then aku mmg blajar byk tentang diri RA n yes mmg typical la yg aku dpt ni..but yet i bersykur uolls dpt RA..almost 3 years of relationship and now i could say that i am so glad to have him as my life partner soon..

Apa yang aku nak share ni mgkin la  bagi korang cam "ek eeelee gelabah gila minah ni!!!"  For me something yg aku rasa cam woww akhirnye ..ehhe

Setiap perempuan or wanita inginkan lelaki yg romantik rasanya but aku rasa RA bukanlah jenis yg ada kriteria romantik tu..ahhah,,,mana taknya .,blh kira dgn jari la bape kali dia kol aku dlm sebulan..then texting pon rasanya bila ada benda penting je pon n bincang yg perlukan keputusan...hahahah,,sembang hal nak luahan hati slalu sat sgt tu pn end up aku or dia tertdo n takde  kata2 nite wish yg sweet..hahaha

Agaknye RA ni pedo romentik dia kot ..utk lepas nikah mgkin?sape taw kan,.tp takpelah aku terima je la...but now..aku just nak share rasa happy almost 3 years kenal...dia tak penah pon reveal kehidupan cinta dia ngan aku n even sweet quote dimana2 n termasuk upload gmbar aku n dia...

Mmg takde seingat aku mmg tak pernah ada...mgkin dia punya pendirian ke apa aku tak sure but aku xsuka paksa plak mcm menggeletis sgt pulak nk suh dia letak gmbo aku,.takpe la asalkan dia jaga hati dia ckup la..

N pada tanggal 6 sept 2015 ahad..aku terkejut dia .... Jeng jeng...


Upload gamba ni ade gambo aku kat DP whatssap dia babeeeee...arghhhhh..😂..nampak cam ek eleee kannn...tp aku terkesan la..tak pernah kottttt...adoy..maaf la.,ok RA sbnrnye da jd fiance aku...Alhmdulillah...hehe..nnt aku cite la k kat korang how blh terjd semua ni...tp mmg my only one ni buat aku surprised je kan...

To awk...im so happy sbb awk buat sy happy dgn letak DP whatsap gamba kita berdua..pestaim sepanjang perkenalan kita..somthing to be remembered in my diary ni...hope awk happy jgk dgn sy...Doakan apa yg kita rancang termakbul...aminnn...love u mr fiancee...heeeee (senyum jelaaa)...

T iolls update lagi k...salam
Rindu utk korangggggg....zaaassssssss

No comments: