Monday, October 24, 2011

Kawan dan Lawan

Hye semua....
ape khabar...=)

lama kan x tgk aku membebel kat blog sendiri...
haha...

oke harini entry yg mungkin membuka mata org2 tertentu..
n sejujurnya bukan niat utk mempersendakan atau mengutuk..
hanya luahan perasaan...
=)

Dear kawan..
Disini mungkin aku sedia memanggil kau sebagai kawan aku...
mengenangkan segala kebaikan n segala kenangan dgn kau...
mayb byk yg manis walopon yg pahit pon ade je..

tp kau jugak boleyh jadi lawan aku...sejurus kau letakkan aku sebagai lawan kau...
aku xkesah segala pe yg kau cube letak aku sebagai ape..
as long as kau rase bahagia...

sebab aku mls nak pikir perkara 
paling memenyampahkan lam hidup aku adalah
"bergaduh dengan kwn2"
ckuplah ape yg pernah aku lalui dlu...
xnak xnak n xnak agie berlaku...

sbb sesungguhnye mmg menyakitkan kan??

kau tgk kwn2 kau dri jauh bergelak ketawa dgn kwn2lain....
kau xley join...
kau tgk diorg mkn sama2...
kau xley join..
kau tgk dorg study sama2...
kau xley join...
kau xsihat,,,
kau xley ngadu,,,
kau ade mslh family/cinta..
kau xley ngadu...

kan da kurang segala nikmat kwn tu??
xseronok kan jadi lawan??

walaupun hakikatnye ade je aku xpuas hati ngan kwn2 aku gak..
tp aku mmg cube sedaya upaya elak dr menda tu jadi,,,

biasalah manusia biasa..
ade emosi tertentu..
lupekan je ape kwn2 buat tak baik tu...
hati aku kate...
yg penting kawan2 aku masih kwn2 aku selamanya...
so kepada kawan...
perbuatan kau yg slh tu..
kau cube amek iktibar...
mayb ade yg kite xtaw yg kite nye behaviour tu org xsuka..
kite jgn cpt melatah..
dok diam2,...
cube slow2 ubah,..

xpayah nak lawan2 sgt la...
da besarkan...
da nak graduate da xlame ag...
bosan gaduh kottt....

haaa..yg terbaikkk..
berbincang kalau betul xtahan...xpuas hati,..
kan??
saya sedia menerima segalanya...
asalkan menemukan jalan terbaikk..=)
tq kwn..
n gud bye lawan...=)

 

No comments: