Thursday, October 13, 2011

Ladies Day Out!

hye sygs2 ...
hawauyuuuuu..

mahu cerita2...baru2 ni iaitu pda hari jumaat yg lepas...
skali lagi aku..
menghabeskan duit ape yg ade..
haaha

tp kali ni special sket...
sbb kitorg kuar betema gituuu..

menarek jgk idea cik sara kite...
tema kitorg ialah...
sume kene pakai skirt labuh...pastu tudung satin ..hihi

nice gile sbb sume pakai lain2 warne..

berwone woniii..

aktiviti bile kuar ngan girlfrens ni best jgk la...
sbb dorg phm ape yg kite suke kan..
terutamanya SHOPPING!!!ahha

kalo laki ni cerewet sket ..
xley tggu lama sket..
ahaha..
soo...ajak kwn2 pompuan la best..
okeh..
mmg aku xnafikan da byk shopping dat day,,,

PADINI,F.O.S,kedai shawl..GOOGLES..
ahaha..

best kot shopping ni...

hah..kitorg sempat  gy buat photo sticker sbagai kenang kenangan....
best sgt sbb mcm2 gaya lah kuar,,,ahha..

oke mahu share la ni..hihi.
 ni la gelagat kitorg dlm studio kecik tu..hahaha...
neway...nice kan tgk mcm2 warna ni...=)

ni time nak gy jonker walk...seronok2 sgttt

last skali karoke...haha
style x gaya aku nyanyi n menghayati..ahhaha

neway...
aku sgt enjoy dat day...
sbb yela..
ni la time yg aku gune kan utk hbskan duit aku.hahahha

ape2 pon...
idea kuar jalan bertema ni best giler..

so u olls kalo nak glemer...
kalo gy ngan kwn2 tu buat 1 tema..hahaha
siyesss....

bestttt...pastu gy potoshoot2..ahahha

oke la...lame gila rase x menaip...jd cam kejang urat jari..ahhaa..

oke nnt i update ag k...
love u ollsssssss..
mwahhhhh

No comments: