Tuesday, October 4, 2011

Buat Perangai Lama..=P

Assalamualaikum sayangs2..
hehe...
rindu la u olls..
mwah2...
(mode menggedik di blog sndiri)
hahaha

xpe kannnnn??

okes...
actually makcik ni nak criteeee..
cite pasal mak cik ni da start wat perangai lama la...
hihi..

perangai ni x brapa nak elok la...
kalo korg baca ape yg aku crite ni mmg korg pon x setuju ngan prangai ni..

haha..

oke perangai aku tuuu......
perangai dimana suka mengabeskan duit biasiswa tanpa segan silu n memikirkan kemungkinan serta keperluan masa depan..haha

adoy...
tgk la mula2 aku beli Mr Oli tersyg tu..

da satu hal hbs da duit tang situ...
hihi..
haritu balik rumah gy shopping baju..RM200kat TS..
ni aku gy beli FreshLook contex lense plak..
hahaha
warne sterling grey....lawa kot...

saje je...xnah ag try...
so memberanikan diri ag,,,
oke..

utk keselamatan duit biasiswa  aku..
aku da pon transfer sebahagian ke akaun ASB..sebagai pelaburan..hihi
pastu devide2 balance yg ada lam bank kat separate bank,..
so sng sket..bile tgk duit sikit..
mayb xrase nak berbelanja sgt kot..hihi

MUNGKIN!!..hahha

okes...byk gak duit aku dihbskan utk hiburan..xbaik betol kan..ishh..
aku kne kurgkan ni...

=)

oke la nak share sket aktivitti utk ilangkan bosan bersama kwn2...=)

ni konon lam studio la..padahal tempat parking kete..ahahaha
ade hijaw2..bajet studio..kiki..

kitorg gy karoke actually..

byk keje x buat..ahaha..

okes...saje la ni...bosan2 kan...
hp utk disewa...hahaha
ni sume hasil duit biasiswa..
ahahhaa..tp bkn harta aku..hahaha


oke...tu saje la aku membebel..

hurm..
aku nak update pasal lain gak ni...
harini da masuk hari ke 5 org laut berada di vietnam...
ntah brapa lama lagi die nak ade kat sane..
die pon x taw actual date die nak balik Malaysia,..
so sad kan..
tp aku buat je anggaran..lagi seminggu..

walopon xdpt contact..
aku harap die baik2 je kat sana...=)

kepada b...
sy tggu awk...awk balik ye...
love u..huhu





No comments: