Thursday, September 29, 2011

raya last..=)

Assalamualaikummm..

hye ols...
semua mst feeling2 dgr lagu kat blog aku kan..ahhaha
enjoy ye...
suke la lagu ni...

oke smpat lak aku dok komen lagu ni...hihi..
k ..actually nak cite pasal smlm..

utk pengetahuan semua mayb ade yg xsdr yg kite menyambut syawal last day..

huhu..ntah blh ke lagi smabut syawal kan..
kite xtaw bile kite mati..
hurm...ape2 pon ramadhan n syawal yg penuh rahmat...=,)

ape2 pon aku harapkan kite masih punya waktu utk menjadi muslim yg cemerlg dunia akhirat...

memandgkan semlm merupakan last day raya...
aku still berpeluang pergi open house yg last ni..
di rumah classma8 di Klebang Melaka...

ape yg best bile gy open house...
semua kawan2 join..
rase cam meriah la....
n plus dpt mkan free...tu yg syiokkk..ahhaha

oke menu yg best smlm...nasik ayam n otak2...ahhaha
sgt la terbaikk..
aku da la hantu otak2...hahha

neway....aku enjoy la...

perut pon besaw,..haha

oke share2...

ramai kan org..suke2...aku nyebuk amek gmbo..(camera baru)ahaha
dak alin yg sgt2 la excited..ahaha...

ni la rombongan pelahap pertama...
(termasuk aku taw)ahahha

n baby ni adalah penyebab aku blh dok lama2 kat umah kwn aku ni...
ank buah diee...sgt comelllllllll..
ada kembar..
baby ni baikkkk je...
diammmm...kitorg men pass2 bdk ni..ahhaa

adoy...
ade x gaya mak org??

ade ke dorg 
"mey kat akak mey""

kakak???
da xsesuai kot..haha
eishh..kitorg da blh digelar aunty da kot,,,jauh sgt beza ngan bdk ni,,hahaa
aku sebut je..

"meh cni kat aunty"

hahaha

suke sgt ngan bdk2...=)

oke...pape pon...happy sgt2....


ni la family aku kat mlaka...(adik bradik aku)..
hahah

syg korg semua....
=)



special thnks to ein sbb menjemput kotrg dtg raya di rumah anda..
nnt kenduri ein plak kitorg dtg..ahhaha...



No comments: