Friday, September 9, 2011

Perasaan..=,="

Salam 1 malaysia...
hye guyz...=)
ape kabar yep?
(oke hari2 aku tye kbr korg..korang ade tye kabar aku ?)

ehh..touching plak..hahah
oke...
harini aku juz nak share pasal 
PERASAAN aku SEKARANG..!

Hah..Harini bersamaan 9/9/2011 iaitu hari Jumaat
adalah hari utk pulang ke MELAKA..
which is...tempat aku menimba ilmu lagi dan lagi...
setelah lebih 4 BULAN bercuti semester dgn senang lenangnye,..
tibalah masa yg x di tggu lgsg..ahha..

balik mlaka awal skeyt la...
Semester baru bakal berlgsung pada 12/9/2011..
pe kes Nabila balik awal??
hah...ni akibat punye la mls nak bwk moto from Nilai to Melaka...
aku terpaksa balik awal sbb mintak tlg angah aku bawakkn moto,,..
so..nak memudahkan angah aku balik nnt..
mak aku n akak aku follow ngan kete,.
n then mak aku kate..
da alang2 tinggal bape ari je agi nak hbs cuti sem ni..
bawak la sume skali n balik sana terus la..ahhaa
(mcm halau kan??ahhaha)

xpe la...lg pon mmg xlama je ag...
Perasaan aku bila setibanya di Melaka...
amatlah 
ntah la..
actually bercampur baur kot,,

suke pon ade sbb nye da lama gila x balik..
n plus td time aku gy JUSCO Bandaraya Melaka...da bukak Cinema die..dlu blom ade..ahha.
da la dekat je...
GSC plakkk tu..hihi..

kalau xsuke nye plak sbb..yela..
jauh lagi from family,...
terutamanya si KAKAK aku yg aku pggl die..
"SI SINGET"
hahaha
cute kan..
ade suke...ade duke ngan die ni...tp bykkye suke la..hahah
sbb penat la melayan kerenah kakak yg "GILE" ni..ahha
rindu mkn kat umah...
rindu katil yg menemani saya hari2...
rindu family sume la..
hurmmm

Hah..ni lagi 1 perasaan aku bila masok je rumah sewa aku..
"AKU RASA NAK BUNOH ORG JE"
bukannye umah aku ni di tgglkan kosong xde org..
ade je org duduk time ktorg balik cuti sem..
(kutok ke lepaskan gram ea?)
ahha
bukan pe..
alkisah nye..kitorg sewa beramai2 n sorg akak umah sewa ktorg ni still duduk even ktorg cuti slama 4 bln ni sbb nye die keje...
nak jdkan cite..
time aku balik td die mmg xde...sbb gy keje..

pergghhhh aku masok lgi trok dr mls2 aku pon..
ngan toto aku kat dpn.(die gune ..=,=)
xkemas..baju merata2...
kat dapor pggan x cuci...
toilet smpai hitam...pastu mangkuk toilet eiiii geli gileeee

eishhh seterruk aku rasanya kalau da nmpak trok sgt aku gy la cuci kemas ke pe..
masok je lantai umah kaki aku se inchi kot hbuknnye..
bknnye xde org..
anak dara lagi...hurmm
belom kawen tu..
oke..ni skadar luahan rasa aku...

bukan pe...ase cam xbest la..expect umah oke sbb ade org kan..rupenyee..
sedih!..
Bilik aku plak mmg opkos la berabuk gila...

Harini mmg hari aku kms 1 umah la...
bilik sapu,mop,cuci kipas...
pastu susun2 meja study...basuh cadar bantal...kemas lemari,...
yg paling ewwww...cuci toilet yg cam haremmm..ahaha

oke...
sbb tu la td time org laut kol..die herann..aku kms bilik smpai berjam2..
hahaha,..

ni la sbb nye wahai b ku syg...
1 rumah bersepahhh..
hurmm..
ape2 pon..aku kne gak buat..
sbb ni kan rumah kedua aku..ahha
(kalau kat umah sndiri kakak buat)haha

oke la guyz..pnjg plak aku bebel...
thnks ye baca,,ahhaha

P/S: special thnks to KAKAK Nanie , angah Zul..n Emak Wan...sbb sudi antar sy balik mlaka...jasamu tetap dikng....n sian angah sy sakit bontot kena bwk moto...xpe la..tlg adik kan...hahaha
to org laut...sy jauh plak dr awk..ahah..nnt dtg2 la melwat sy kalau rajin..ahaha..mwahh..love uuu

1 comment:

My Self said...

kesiannnnn..huhu..baru nak rajin ye bile kesorangan...wekkkk :)