Sunday, July 22, 2012

2nd day puasa..=)

Assalamualaikum semua!..
how puase korg??
ada baik kah??

hihi..

Alhamdulillah...
Harini da masuk 2 hari umat islam menunaikan ibadah puasa 
di bulan Ramadhan...

tgk...
kejap kann..
da 2 hari puasa....
hihi..

hurm..
setelah 2 hari puasa ni aku nak buat konklusi diet aku..
ahahah
..
soo...
aku ase bulan puasa makin byk makan ade laaaaa...
bygkan...
makanan buka puasa je penuhhhh 1 meja weh..
ni namanya pembaziran..
xbaik2...

hope family aku x buat ag la hari2 selanjutnya,,,
hahha

ni nafsu membuak2...


oke...xpe la..semoga dapat diperbaiki kesilapan itu ..
okayhh..
utk hari ke 2 ni...
td aku n family berkesmpatan g cari company yg aku nak keje tu...
alhamdulillah...xde la susa mana kan...

tudia...my audit firm,,
Syam & Co Bangi,..

bg aku audit firm ni agak besar la...
n not bad dr luar...
huhu...
(jd cuak plak)..

xpe la kan...
aku akan berusaha la buat yg terbaik utk jd trainee yg baikk..n blh buat kerja,,,
hihi...

erm,,
actually aku da teruja benda2 len ag kat bandar baru bangi ni...
hahah
sebelah ade mcd la..
ade domino pizza la..
ade kedai2 baju la...
how ni....

ahhaha
hopeeee sgt aku xde la hbskan utk menda2 ni...habehhhhhh
kesian mak aku,,


oke pas je malawat dis co..
aku n family g shah alam utkkkkk
BAJU RAYA!!!

yeahh...seriously rambg mata weyhhh..
baju mmg sgt cantek2..
harga xley cite la..
around 150 keatas la byk...
(baju pompuan kan)
tp aku rase mmg puas hati tgk byk design kot...

aku da pon beli 1!..
mak kata kena beli awal2 sbb nnt akhir2 da ramai org..
n opkos size baju pon byk da xde...
so..
since aku da beli..
aku rase aku antara yg beruntung kot...
ahhaha

so....
nnt sape nak tgk baju raya aku yg aku suke tu..sila2
raya la kat umah cek ye.,..
Insyaallah nnt buat open house utk raya kali ni...

haishhh...
ape2 pon...
puasa n ibadah didahulukan ye ...
SEMOGA RAMADHAN KALI NI LEBIH BERMAKNA..
aminnn..=)

No comments: