Friday, July 20, 2012

Salam Ramadhan 2012

Assalamualaikum peeps!

Rasanya belum terlambat rasanya utk saya ucapkan
Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak 
kpd semua muslimin & muslimat

Alhamdulillah..bersyukur ke hadrat Illahi dpat kite bertemu lgi ngan ramadhan...
semoga ramadhan kali ni adalah lebih baik dr ramadhan yg lepas...=)


erm...biase la...setiap kali ramadhan..
aku mst la ade je impian aku yg aku utk thn ni...

oke...
utk thn ni memandangkan bulan puasa kali ni aku kene bekerja...
so aku harap..
it is good apportunity utk aku nak kecikkan bdn...
ahahaha

(dri tahun lepas xkurus2)

tp xpe...try n keep trying...

oke....
2nd...
aku nye impian....
aku nak sgt si dia itu amek perhatian kat aku sket...
ahahha
ceytt...
mengada,....

3rd..
aku nak sgt la kalau dpt puasa penuh....
hahaha..
seperti biasa...
ni la paling xkan menjadi...
hauhauhau..

okey...
stakat tu impian pelik aku...
n lebih aku harapkan..
aku dpat meningkatkan amal ibadah aku,...
g traweh semua..
huhu..

doakan aku ye kawan2...

anyway....
selamat berpuasa ye esok...
ngat taw
puasa baik2...
=)
 

No comments: