Friday, July 27, 2012

Kosong

Assalamualaikum...
salam Ramadan lg skali guys....

okey b4 aku share pasal entry kali ni...
aku nak memanjatkan kesyukuran kehadrat Illahi 
sbb still bg kesihatan yg baik
utk menunaikan ibadah puasa kali ni...
n smestinye aku rase semakin baik..=)
 sbbb...
aku da berjinak2 utk jd wanita yg cam mithali...
hihi..
setiap kali sahur aku akan bgun awal utk sediakan sahur utk family..
masak ke..buat air...masak nasikk...
so bile da siap bru la kejutkan family members aku...=)
(cam mithali gila kan??)
hihihi..

Okey...
berbalik pada entry sebenar..
"kosong"
mst nah dgr lagu najwa latiff tukan...
hihi,
tp aku bukan nak cite pasal lagu najwa latip..
kosong aku adalah jiwa..

urm..
ofcourse pasal hati n perasaan,,
aku xtaw ni dugaan utk aku dr TUHAN utk aku blajar jd tabah..
or satu petunjuk dariNYA bahawa si dia bukan utk aku...
aku just buat andaian sendiri,..
sbb aku sendiri xtawu jwpn nya,,

aku mengaku...
jiwa aku sgt kosong...
sbb setelah sekian lama aku xdpt nak contact dia..
xdpt tawu sgt pasal dia..
aku mengaku aku cube kuat..
tp dlm masa yg sama..kekuatan aku tu diselangi ngan kesakitan xdpt kabar berita...
sgt sakit..

mungkin pada org lain..
aku patut lebih memahami keadaan dia..
tp aku rase..
aku sgt sgt da cube memahami kerja or keadaan die...
aku xharap byk..
xharap layanan 24jam..
juz aku nak tawu keadaan die..
n ofcourse keyakinan die yg die msih sygkan aku,,
aku xsuka keadaan yg buat aku rase tergantung..
sbb aku da lama n slalu sakit da selama ni..

aku harapkan hubungan kali ni lebih baik...
sbb aku mmg perlukan suami suatu hari nnt..
suami yg aku harapkan mstlah org yg aku percaya dpt bimbing aku..
n jaga aku..
so..perhubungan skrg adalah tempoh aku nak mengenali dia...
aku rase aku xdpt semua tu dgn cukup..
sbbkan keadaan kami macam ni..

Aku juz nak..
kekosongan ni dia dpt phm jgk...
n aku harap dia bukan anggap aku budak2 yg masih xmatang..
aku harap die serious ngan aku..
sbb aku mmg serious dgn dia..
xtaw la...aku ni ksong sbb aku xtawu ape2 pasal die..
aku nak ckp die slh mmg bukan slh dia,,
tp tu kerja...

urm..so..
hati aku kata...
mayb ni bukan the right time nak diskus ngan dia...
aku tggu dia,..
n aku xkan lepaskan dia,,,slagi aku xdpt jwpn aku nk...
erm..tp aku redha ngan ketentuan Illahi..
semoga tuhan memanjgkan jodoh aku n dia...
=)

 

No comments: