Sunday, July 15, 2012

sedarlah kamu sudah dewasa NABILA..

Oh my!Oh My..!
OH MY GOD!!!!!

lamenye tak menjenguk blog haku ni....
1 sem boley aku biarkan diari ni sesawang2 nye,...
mintak maaf la ye..
kebz an la sem ni....

tawu x u olls...
i kan senior...
hauhuaa

Oke la...mmg x dinafikan semakin lama belajar,
makin makin makin la bz,,
tambah2 da jd budak semester 6...
hurmm
pejam celik pejam celik...
aku baru je menamatkan sesi sem ke enam semalam...
my last paper...
MAF630...
pas je paper tu aku da bz menda2 lain nak settle service moto aku...g amek duit...
n paling penting aku nak sgt gather ngan kwn2 aku sbb ni mayb lama da x jmpe..
so..

these are few pictures yg smpat aku amek bersama kwn2 aku...
yg aku syg sgt2 ni...

aini, sara,aku n ina...love korg....!

me with cik sara cun!.=)

thanks taw sara kasi kitorg barby kertas ni...hihi,.omeyllll

girls2 berborakkk...hihi...

thnks sgt2 sudi meluangkan masa wlopon kejap je...=,)

n semalam jugak la aku sgt2 berdikari balik nilai bwak moto kat highway ngan sndiri,,,
yes..mula2 agak takot..
sbb takot jgk xde sape teman..
tp demi nak menyenangkan semua org..
aku beranikan diri la..
sakit buntut baq hanggg..!!ahhaha
1 jam 3o menet je i bawak taw,...hihi
hebat x hebat x??

oke...
saya da sedar sy da dewasa!..
kene pk kan sndiri camne nak buat satu2 keputusan tu,,,
n paling penting...kene pk utk berdikari tanpa bergantung kat sesape...
supaya hidup nnt tawu da cabaran yg bakal dihadapi...

hmmm...
ckp pasal dewasa...
sy daa nak keje da..
heheh..

(praktikel je ponnn)

oke...sem ke 7 adalah sem sy bekerja...
selama 6 bulan...
di slh sebuah company audit,...
hope sgt pas je keje ni..
aku ni matang la sket,,
xde kebudak2kan cam skrg..
agaknye bf aku mls layan aku sbb aku ni macam bdk2 sgt kot..
ahahha

so...persiapan praktikal mmg seriously xde langsung!
haishhh..risau jgk la aku...
tapi..
i'll try my best to grab knowledge...
byk2...
n paling penting aku harap majikan pon okey...

so ape yg lebih baik...
aku dpt hbiskan degree aku ni..
n dpt keje yg baik2..
n also dpt la bantu family aku....
aminnnn...

permudahkan lah urusan ku YA ALLAH..

erm..1 hal lagi..
aku nye cinta hati buat kali pertama meninggalkan aku dgn begitu lamaa...
huhu
 1 sem ...
x jmpe...
x dpt borak sgt,,
satu tempoh yg pnjg utk aku..
tp nak buat camne..
dah tu keje dia..
aku mmg seriously doakan dia x tahan ngan keje dia..
n cari keje len..
ahahha
jahat kan aku...

sbb nye..
aku ni terseksa taw x dpt dgr kabar britta dia..
sedeyh sgt,,
sbb aku kan syg dia...

=)

boifren,,,
ketahuilah awk...
yg sy mmg tggu awk...
x kira,,
smpai la awk rase sy ni annoying,,
ahahha
i still love u...mwahh..
take care,.
nnt balik laut kite jmpe k...

oke da la..penat tulis...ahhahaa...

bye u olls..
nnt kan aku update ag k..
cite2 puase plak..
praktikal ke..
kot2 i kawen ke..
ahaha
assalamualaikummm



No comments: