Saturday, November 10, 2012

Come Back....

Hye2 semuaaaa...
rindunye rinduuuu sgt nk share kat blog ag...

okayhhhh...
disebabkan aku excited sgt nak tulis blog n entry smlm aku gtaw yg aku ade "berita gembira"
nak gtaw kat u olls...

n today aku akan cite la.....=)
(suspen x...?)

ala...
actually berita gembira yg bajet sume org nak tawu tu adalahhhh.....



aku nak wat COME BACK laaa..
kat blog aku yg usang tp cute ni...ahahha
=P
(cute sbb ade aku kan???)

hehe..

oke reason nape laaa aku ni lama sgt x update blog....

1. konon time praktikal kan mcm org bekerjaya gitu....
so..aku agak la bz sepanjg siang....ade je waktu mlm....mlm aku dah ade tentatif lain ngan rancangan2 tv yg telah disusun smpai aku tdo..ahahahah...

2. mmg sengaja nk stop blogging for a while...because of some 1 yg dulu tu...
dulu aku ase hari2 aku update kan....kesah2 sedih aku..ahaha..soo ..skrg aku da dpt idup n meneruskn segalanya without him sbb rupenye...aku still ade kwn2 yg slalu je menemani hari2 aku...
sokayyy..=)

3.aku x taw la kan...lately aku ade byk sgt cite yg OSM..(huiyooo smenjak keje kat audit firm kan...pndai da OSM kan...)..n byk gak cite pasal dak2 ofis aku sume...n pasal yg berlaku time berpraktikal...so...aku ase..sume tu patut aku semadikan sbb t kot2 anak cucu aku nak tgk time aku mude2 ni...aku leyh ak tunjuk..in case gmbr ilang ke pe kan..

4. x lain x bukan...sesungguhnya aku mmg suka sgt berceloteh ngan cite2 aku...
hope sume org dpt laaaa terima aku yg suke sgt berckp...
ahahha

ptg2 kang aku akan update bout semlm nye alkisah...
so entry ni just opening utk entry2 siri baru ni....okay?

selamat meng follow aku ye sume...

sygggg u olllssssssssssss

No comments: