Thursday, November 29, 2012

Oh Harimeow sudah Mengaummmm!!

Ooooooo ooo Malaysiaaa...
oh malaysia...oh malaysia ...oh Malaysia...
Ooo..ooo..oo..oo

**clap2 utk diri sndirikk**

okay nampak sgt betapa aku excited nak tulis entry kali nii...

Haaa..Assalamualaikummm sume...
entry kali ni....
yeahhhh...pasal ape ag...tentulah pasal PIALA SUZUKI yg rancak diperkatakan skrg ni...
yeahhh BOLA SEPAKKK..

okay actually tajuk entry tu aku amek dri idea sorg pemanggil time aku dgr HOT fm pagi tadi...
kenapa Harimeow??hehe

ok..kan utk 2 perlawan seblom ni dgn bangladeh n singapore,Malaysia kurang menyerlah sgt 
so mayb org da mula anggap HARIMAU da jd cam x garang sgt,,jd la meow2 je...

tp semalam HARIMAU MALAYA menunjukkan taringnye n mula mengaummm.! aum aumm!
perlawanan MALAYSIA VS LAOS berakhir dgn kemenangan Malaysia dgn 4-1

hehe..
aku rasa excited sbb nye aku berpeluang g sama2 utk support team Malaysia kat stadium nasional Bukit Jalil smlm bersama Syam n co members
(tp x sume ikot)
andd aku ajak Aini utk teman aku memandgkan die pon suka tgk bola sepak ni..hhihi..

Betapa semangat nye aku sbnrnye ade da niat nak pegi hari game smlm aku mmg nakkk sgt pegi sbb cam konon nak rasa sndiri camne kan bahangnya menjadi penyokong kat stadium...
mmg la dlu slalu je ayah bwk g tgk bola sepak...tp bile da besar2 ni da jarang sgt da,,,

smlm tiket saya n kwn2 againnn di sponsor oleh Encik Boss .hehhe
thanks sgtt for this..

ehhehe..

Okay...since kitorg gerak dr bangi...so..xde la jauh mane nak g Bukit Jalil tu...
bertolak dlm kul 6.45ptg
(pas keje trus siap2...n xmandi)
ahhahaha

ok jalan pon x de la jammed teruk sgt time nak g tu...
sampai je stadium trus shoot surau utk solat magrib
tp kann..sepnjg perjalanan tu sempat ag sume beli jersy baru malaysiaa..


jiha  and me

tadaaaa...ni diee,..cantek kan baju ktorg..

..n pastu g makan.....

dlm 8.20 mlm camtu baru la ktorg g check in...masuk stadium...

haaa..cite pasal masuk stadium...mula2 kitorg masuk bahagian atas ,,tp memandgkan cam jauh plak kan...so...
si Nizar my opismate
(again mention nijerrr..bayar2)ahahha

die la suggest kitorg g duduk blakang team sorak ULTRAS MALAYA!!
mmg best la pengalaman bersorak sama2 ngan dorg ni...
lagu sokong2 ni boleyh kata aku ni pestaim dgr terus hafal weyhhh!!

sbb nye..sepanjg 90minit perlawanan ni bersorak je ngan lagu2 semangat harimau malaya...
n bape puluh lagu aku pon xtaw sbb aku n the geng agak excited la menyokong...


ni la muke kitorg yg kusyuk tgk perlwanan bola sepak ..hehehe

mula2 ni agak ketat muke sbb nye...baru je Malaysia jaringkan gol..tetibe laos dapat bolos gol malaysia...

smpaila hbs half time tu..muke siyes ketat je sume..ahahha

tp..bile 2nd half time tuu....
tgkkk

tudiaa..nmpak x muke....hahaha,..
okeyy..ni mmg aksi bangun dr tempat dduk sbb malaysia asek dpt peluang nak gol tp x gol2...aahhaha
ahahhaha,,,

thenn..
hbs tu mula la sesi bergmbr  kat stadium...ahahha

check this out...

me ,Nizar,En Boss n Aini!

 menunjukkan muke gembira kami sume....Malaysia menangggg!!

Aini n me...sedang mengfully utalizekan segala yg ada...

amir, me n Nizar
 
haaa,,ni la 2 jejaka Syam n Co yg slalu je buli i olls...
tp i olls paham..i kan artis mmg sume suke dgki..ahahha

apa2 pon..serious we had a great moment la time ni...

dgn rase nak hilang suare sume ade...berbaloi2 la g tgk ni,,,

hehe..aini da jd grup Syam n Co

thanks sgt2 kat dorg sume sbb sgt2 la best!!
terutama En syam yg blanje makan n segala2 la...

oo special thnks kat Aini sbb sudi bg tumpang kete g stadium...n teman kite balik nilai sama2...

Pesanan utk harimau Malaya..:

Please menang utk next perlawanannnn...demi aku pls..ahahhaha...nak sgt tgk malaysia menang jd JUARA ag skalii......aminn...
t leyh cuti khas ag,,ahahhaha


ok sume..smpai sni jela ea.......
love HARIMAU MALAYA!!!



No comments: