Sunday, September 12, 2010

Beraya di kampung halaman...

hye all!!salam2...masih beraya ni..marilah kite same2 bermaaf-maafan ye..kisah yg lame 2 lupekan la...okehh....0-0 ea?hehheh..

okey guyz..hari2 aku da cite pasal pengalaman raya pertama aku kat umah aku sendiri yg terletak di Salak Tinggi,Selangor....hee...skrg entry baru pasal pengalaman best beraya di kampung aku di Yan Kedah..hehhe

oke..ktorg baru je bertolak ke Kedah raya ke-2 10pg...hehe...so smpai Kedah agak ptg la..hehe..penat sgt woo..berimpit dlm kete CITRA ...hahah..yelah..ktorg adik bradik da 5 0rg..n sume lak da besa2..mane la nak selesa..tp sbb nak jimatkan kos..ktorg terpakse je la bertahan dok lam kete berimpit...sgt la sbr menanti detik2 nak kua dr kete(lenguh gler bdn2)..Alhamdulillah...selamat smpai Kedah gak..=)

Excited sgt la ktorg yg dari jauh ni..hehe..Sampai2 je taw2 sedare2 aku ade plan nak wat BBQ mlm 2..hahaa..oke la kan.kate nye sume sedare mara nak berkumpul mlm 2...so..meriah sgt taw..

Okeh...ni pasal raya ke-3..bermulalah plan family aku beraya umah sedare mara terdekat dlu..ahhaha..umah adik bradik mak aku,merangkap mak2 sedare n pak2 sedare aku..hehhee...sorry la..xde la wet raya ktorg dpt..hahaha...da besa...=p(pdn mke)

okehh..actually ktorg sgt suke bergambar time g beraya ni..hahaha..sbb nak suasana kampg...best2...oke...ni aku nak share..okek..



hee...mke excited kan nak beraya??hheheh...



haa..ni kat umah pakcik aku..best woo..actually..ni rumah die yg ktorg beraya pg td..sedap woo mkn kat umah pakcik aku sbbnye kuih raya sume home made taw...makcik aku yg buat..sedap sgt..ktorg melantak mmg gler2..baru 1 rumah da mkn smpai knyang..hhaha..ngan mkn ketupatnye..hahha..adoyy..biskut raya bape kali makcik aku isikan kuih dlm balang 2..haahah..ktorg la abeskan..hahah...nasebla ...sedap sgt makcikk..hehehe..



haa..ni la parents aku,akak n ofcourse me pg td..hahaha..kejap bergmbar..kejap2 bergambar..haha..rugi taw x bergambar..bkn slalu dpt balik kg ni...heeee



ni plak..kat umah cu aku..haha..ktorg bedal gak bergmba..xkire mane je..hee..ni abg,akak n aku lew...hehe..haa..if kowg nak taw..umah cu aku seblah umah pakcik aku 2..umah dowg ni sederet je ngan umah atok aku..so..umah dorg la ktorg serbu..hik2..kat umah cu aku la da start full tank..cu aku jamu mkn nasik briani plak..haha..aku da mengah da..adoyy..pas2..



ape lg..sambung bergambar la..hahaha..ni laman dpn umah cu..seblah je swah padi..sgt menarek kan..ehheh



haha..saje je nak tunjuk background swh padi ni..best kan suasana kmpung...ijau je..hee



hmm..ni yg tacing..aku n family g melawat kubo atok n nenek aku...aku juz mampu berdoa agar rohnya dicucuri rahmat...mm...aku juga akan berada di sna 1 hari nnt..aku hanya dpt berdoa tuhan beri aku kesempatan berubah n jd terbaik..n sempat jmpe dgn A.S..aku masih perlukan die...uhuh..

Ya Allah,nape die makin jauh dari aku..teruk sgt ke ape yg da jd..aku perlukan kekuatan lg..kekuatan aku utk berjuang hnye pd ENGKAU YA ALLAH..huuu..

ps:aku setiap mase igt kat die walopn die makin nak jauhkan diri dr aku..xslh kan aku berjuang??huu

2 comments:

Anonymous said...

u..putihnye u..
i suke tengok kulit u..gebu n bersih je.
nak kenal boleh?
kalau u sudi,boleh kite jumpe nanti.
im serious.
i dah tepikat ngan u.
muke u bcahaya.
fyi,i stay kt melaka jugak.
kampung i pun kt kedah.tk penah pulak i jumpe gurl kedah yg cun macam u.
-adam-

Nabila Jamaludin said...

putih 2 flash n bedak okehh..ahhahahaha.....hitam betol mke ii