Monday, September 6, 2010

Salam Aidilfitri...

hye2...assalamualaikum kpd bloggers n followers sume...wahhh..mst xsbar2 ea sume nak beraya...kalo yg ade kat rumah 2 mst duk tlg family kemas rumah..pasang lgsir..buat kueh raye...wahh..meriahnnye kalo wat sume 2 kat kampung kan..??..ade yg anyam ketupat lg 2..hehee..kalo sape nak blajar balut ketupat daun palas..haa..ini dia masternye..heheh..

okey lah..xtly harinie bkn nak cite ape pon...aku juz nak hantar kad raya yg aku creat sndiri..i mean..aku edit sndiri utk org2 yg aku syg...emm ..terutamanya dlm pkran aku skrg is my boyfriend...mood skrg..aku sgt rindukan die...so...sy..i have sumthix 4 u...

tadaaaa...



okey...kad ni mmg x seberapa pon u..juz tanda igtan i kat u...i try gak create utk u...ehehe...dlm kad ni xde ucapan...sbb da terlalu crowded..so,i decide nak tlis ucapan i kat u dlm blog ni...

"Slamat menyambut aidilfitri syg...i nak mintak maaf byk2 kat u sbb slalu sgt wat slh kat u..i taw...i mengaku sgt byk bg u skt hati...or..terasa hati...ntah la..mgkin i blom ckup perfect mcm mane u nak...kadang2 ape yg jd kat kite 2 mayb sbb sikap i yg terlalu cpt terasa n agak cpt marah..i mintak maaf...kasar2 ngan u...huhuhu..semuanya i taw u sgt terasa..sorry...nak disebut kat cni mayb byk agie i nak ckp...tp xpe la...nnt kte ckp ag k..huhu..pape pon..yg mst i ckp..halalkan segala mkn minum i yg u nah ks..thanks cuz u da jd bf yg baik kat i...n plus..u da byk habes duit agaknye utk i...thanks2,,i juz harap hubungan kite baik2 je...n kekal..insyaallah...i doakn terbaik utk kite..u ...n i...n x lupe...u take care ur self...raya 2 raya gak..ngat la ea..i luv u so much!!SLAMAT HARI RAYA"


oke..maaf ye followers n bloggers...jiwang sket..mud sebak bler tls ucapan tadi...adoyy..xpe2...ehh..jgn kecik ati lak..kat kowang pon ade kad raya lah..hehhe...utk kowang...mood heppy sket ea....kad raya ni di tujukan kpd semua rakan2 yg mengenali sy..termasuklah classm8..exclassm8 ke...housem8..ex room8...frens kat fb..bloggers or followers..sume lah..haha...tadaaa..



xtly aku ade tagged kat raya kat fb..tp mayb ade yg terlupe tagged..x perasan mayb..sorry guyz...oke...kat fb xwat ucapan panjg..so,kat sni mayb panjg la sket..heheh

"Hye guyz..di kesempatan ni..aku nak wish happy hari raya aidilfitri utk sume...aku nak mintak maaf byk2 kat korang sume..mayb slh yg aku sndiri x perasan wat korg menyampah ke..meluat ke...xsuke ke...n sewaktu dgnye..aku bkn manusia sempurna...aku syg kwn2 aku sume...halalkan ape yg penah korg ks terutamanya mknan n mnum taw..da jd darah dgg aku...aku juz harapkan hbgn aku n kowang sntiase erat je..xnak gado2...pape pon lumrah hdup xde sape taw kan...juz kite doakan hbgn ni kekal smpai bler2 k...pape pon..sperti mane lam kad raya ni..jemput lah dtg beraya ke rumah aku ye..kat salak tggi ,sepang ni..hehhe..duit raye 2 blh la dipertimbangkan nnt..haha...kalo yg nak alamat aku leh text aku if betol2 nak dtg..hahaha...pape pon..harap korang enjoy raya kali ni..jgn men mercun byk sgt..n jagelah diri slalu taw....syg kowang..SLAMAT HARI RAYA"

2 comments:

Nas said...

thx coz tagged kat fb selamat hari raye..
aku nie xsempat la nk buat kad raye digital n tag kat fb..huhu..
selamat hari raye biela!!! :)

Nabila Jamaludin said...

nas..oke..hehe..xde hal la sume 2...hehehe..slamat hari raya nas...=)