Friday, September 10, 2010

Raya Pertama Di Rumah..

Salam Aidilfitri semua!!

Wahh...semestinye semua org sedang sebuk berhari raya kan harini??hehhe..amacam best x??ofcourse la best kan...hahaha..tambah2 yg nga beraya di kampung masing2...lg meriah dpt beraya dgn sedara mara n sahabat handai...xpe2...troskan kemeriahan 2 k..hehe..

Okey..aku lak tahun ni..raya pertama hanya beraya dirumah ...persiapan kami sgt tip top walopon ktorg taw yg xkan ramai yg dtg beraya..juz prepare kemungkinan sape2 nak dtg kan..hehhe..=p nak tgk mcm mane umah aku di hias.....oke jum...



haha..meriah kan..haa..so nnt pas aku balik dari kg korang dtg la k..hehhe
oke...FYI..harini ktorg mcm x raya..hahaha..kwsn umah ktorg mmg da xde org da..ramai yg da balik kg..hahaha..so,ktorg pon sempoi2 je la..mandi pon lambat sket..hahaha..sbb nak prepare mknan ag..(mcm org nak dtg)..oke..juadah hari raya arini mmg best la...nasik tomato..laksa utara..rendang..serunding...ketupat daun palas n kuih muih...perghh..meriah kan...mak aku lak keje arini..hmm...tp..ktorg beraya dgn family je la n bergambar ..



ni lah aku..hahhaa..baju raya wane ijau...same ngan my A.S..hehe..tp aku lom tgk die lg...xpe2...aku taw ktorg sedondon..=,)



me n my sis mmg lebih kurang je baju..hehe..saje nak same tema..=p



hee..ni jela mampu ktorg wat..hahaha..nak tgk sedondon wane bju raya ktorg??jap2..hehehe



haa..sedondon kan..yg di tengah 2 angah aku..hehehe...



ni lew..4 sedondon wane ijau..abg,akak,angah n aku..if korg nak taw..tema bju raya family aku wane ijaw n kuning...so...ayah,emak n adik aku wane kuning..hehhe



okeh..adik n ayah aku..heheh..mak aku keje so pix die xde..huhu..sian mak..hehe..



hehe..ini la jejaka kat umah aku...spe berminat sile text ..hahaha..oke..2 lah antara pix aku...walopon dlm hati aku n tuhan saja yg tahu betape rindunye aku kat A.S..aku taw..diemst tgh happy berya kat kg..walopn aku agak bosan..bler die happy da ckup wat aku happy...=)..aku juz harap die baik2 je sepanjg raya ni...aku cube wat yg terbaik utk diri aku n hubngan ktorg..semoga tuhan tahu n tlg aku...=,)

okeh xpe...nabila..xnak sedih k..harini kan raya..hehe...oke2..sorry geng..tertouching lak...aku sambg ag..haha..aku,kakak n adik aku smpat wat keje gler..hahha..berlakun ..adik aku jd camera man die..tp xley nak upload sni lak..ahaha..besa sgt..nt bler2 aku upload k..

harini mmg xde income lgsg..hahah(duit raya xdpt)hahaha..xpe la sok mgkin la kan..aku akan berangkat pulang ke kampung ktorg di yan KEDAH..sesape yg mengenali aku,nak dtg sile gtaw ye..open2..hahaha..alamat nnt aku gtaw if betoi2 nak mai..hahha..ape2 pon skali lg di kesmpatan nak memohon ampun n maaf andai kesilapan yg aku xperasan yg lukekan hati sesape...aku ngaku aku masih blom sempurna utk sume..harap sgt korg maafkan aku..SELAMAT HARI RAYA..=)

p/s:Alif Shahir..thanks bg i pluang berckp ngan u kejap pg tadi..walopon skejap 2 da wat i happy sgt..=,)..arap ape yg i ckp td u betol2 pegang k..i sgt takot nak hadapi 2..i cube sedaya upaya i utk perbaiki diri i yg serba kurang ni..thanks..walopon masih byk benda xsmpat nak ckp ngan u..tp xpe..i taw u phm perasaan i skrg....its really hard for me..sgt drastik utk trime keadaan i skrg..i cube..utk KITE!!i berjuang!!!Maafkan i segala slh dan silap...i terlalu sygkan relationship kite..=,)..I LOVE U no matter what...

2 comments:

Anna Boleyn said...

salam..

selamat hari raya aidilfiri.

p/s: 1st time komen disini. jemput dtg blog anne boleyn balik kay.. :)

Nabila Jamaludin said...

wslm...thanks anne...slamat hari raya