Wednesday, September 29, 2010

Jgn Tanya saya kenape!

aku sgt sakit hrini..kenape aku xley face 29hb???????knp aku rase saket?hurmm
Slame ni tarikh ni la yg paling aku tggu..counting days...brape bulan aku bersame die...setiap hari aku kire..bile maken dekat aku happy sgt...n bile tibe je tarikh 2 aku akan igt n wish kat die...huu

Tp bagi aku hariniii...aku sgt sakit hati..aku rasa xsanggup nak hadapi harini..aku akan rase terluke sgt..huhu..igt balik sume yg berlaku kat aku..huhu...bg aku...harini hari mengingati hari2 aku terluke!!!!!!!huhu

Jangan tanya aku kenape aku jd mcm ni...huu...aku xtaw nape ngan aku....sakit sgt,..aku cube sedaye upaya jge slame ni..tp...last2 mst jd terok..huhu..aku xtaw la ade harapan x lg pas ni..aku sgt takot...hurmm...

Kalo org tanya pasal cinta yg bru..yup...aku perlu take time..huhu..pk betol2...antara syg n suke...aku juz xnak wat kesilpan lg dlm hubungan..if ade...ade la..huhu...aku berdoa...semoga tuhan berikan aku kekuatan utk sume ni...amin..=,)..

No comments: