Wednesday, September 8, 2010

Bilik juge berhari raya!!

hello2..hehhee..biela kembali menceriakan raya di blog yg kadg2 suram n layu ni..hahhaa..

hee..xde pe sgt senanye...harini nak share ngan kowang pasal bilik aku yg berubah wajah sket..hahaha..sbb..katil aku n my sis da tukar bju raya daa..hahha..katil pon nak beraya gak 2..hahaha...okeh...



tadaaa...ni la bilik aku n akak aku..haa..katil aku yg kiri..akak aku nye kanan..hahah..ktorg xley dok 1 katil..sbb aku ni tdo ganas..hahaha..so mak ktorg decide bli katil solo2..hehe..x berebut kwsn..wakakaka..tema bilik aku adalah wana pink...hehhe...



oke katil aku..hehe..ade sket je bear2..huhu..nak lg..hik2...



ini plak katil my sis..hehe..huhu..ske lepak katil die sbb tepi dinding..ahahaa..leh sandar2...

hehe..itu saje....ske tdo katil saya!!cti ni nak tdo puas2..sbb nnt balik mlake kne tdo atas toto je..hehe.saket blakang ni taw..wahaha..tp nyenyak je..kalo da mmg kaki tdo 2..kat simen je pon ley tdo..hahaha..oke la guyz..semoge kowang sume hepy je k raya kali ni..=)

2 comments:

My Self said...

best katil ni..tp lame2 selerak gak..ehehee ;p

Nabila Jamaludin said...

hahhaa..sape tah ks selerak..=p