Thursday, November 11, 2010

At last!!DONE!!



Salamm!!hye2 sume....kembali update my blog setelah menghadapi minggu2 yg amat MENCABAR...ape die???minggu FINAL EXAM LA..hehhe

Syukur alhamdulillah...at last....i've finished my final examination yesterday for my 3rd semester BACHELOR OF ACCOUNTANCY...hehehe..still along journey...5 semester to go nabila!!hahhaa..

Hadoi..cite pasal final exam ni..mmg makin lame makin berubah cara aku study...hahhaa

okey..if dlu kan...

Zaman form 3(PMR)
*awal2 tahun....rileks byk....
*midterm exam...result da hampeh...ngan penah gagal maths lagi..mmg la xley trime..
*pastu da trial...result kiok gak n terokkk gile...(sbb buku rujukan pon tak de+mmg pemls)hahhaha
*sebulan nak PMR...sama dengan 4 MINGGU LAGI...
"Ayah..boley tlg blikan buku rujukan x...kakcik betol2 nak study.."

Pagi ptg siang mlm aku ngan bukuuuu je slame 4 mggu 2...(bru nak phm sume yg blaja slame 3 thn..form1,2,3)

perghhh..sakit tul time 2...At last...kuar result...**jeng3..teka ape??heee..7A1B...huarghhh..terkejut berok parents aku..hahahhaa...

Zaman SPM
*time awl2 tahun la aku sebuk bercinta...bukan nak sedor2...hahaha..(nak gtaw aku de BF kat skola dlu)..hahaha

*cinta mmg aku utamakan dlu...g skola skali..balik skali...walopon kelas ktorg xsame..if dia balik lmbat..sggup aku tggu taw smpai habes klas dia punye la nak jalan kaki same..(pdahal umah seblh je bgunan/block umah)

*start exam je..bulanan ke...trial ke..sume average je.hee....(gagal addmath 2 kebiasaan la)..hahaha...fizik kimia apetah lgi kan..mmg aku xsuke..ahhaha...(otak x genius nak hapal n phm menda critical ni)..hahaha

*nak dkt spm..gi ptus cinta plaaaaakkk..(sentap xabes sbb kna tggl)..pdn muke kaw nabila!!hahhaa

*spm.hancus....(tapi still la layak kan n ditawarkan masok matriks,diploma....)

*lastly...plih matriks...

Zaman matriks..
*awal2 punye la motivasi tggi...kate org matriks ni sume org pandai2...(aku ni pndai plak kan..hurmm..)

*ayah aku pesan..mak aku pon...jgn main2 kat matriks...buat betol2..if kne buang nnt ko xde ape2!!"

*Berbekalkan semngt 2...aku....still gak jadi pemls..hahahha..1 tahun matriks...

*1st sem...target semggu nak exam...dok kat library...24jam....hahaha..mmg style blajo last minit la..hahhaa..2nd sem ngat nak berubah,..tp...same gak...aim nak blajo rerajin(tutor pon xnah siap...ketok bilik org tiru)..hahaha

*atlast...=)..nape result aku oke??hahaha..pelik...sume ni dtg ngan adenye keberkatan ilmu..hee..n skrg melanjutkan pelajar serta memegang biasiswa JPA..Alhamdulillah....degree lak oiii...

Time Degree ni..
*study la ke???on9 lam kelas...balik umah on9..(da 2 ade wifi..hb lak blh on9)
hahaha..
*assignment melambak...time class..pnjam kwn punye salin...hahaha
*assignment yg siap...balik campak2...
*nak exam nak semak n revise balik..hurmmm.....time 2 la aku start tensen..gelabah....hahahah.
*stakat ni msih blh bertahan...harap2...aku blh la dengan jaya nya menjadi..

BACHELOR OF ACCOUNTANCY(HONS) HOLDER!!AMIN...2013...wait....n c....nak kawen pastu..wakakka...dengan??..hik2...ade la...=p

No comments: