Monday, November 15, 2010

Cuak la nak test JPJ bln 12 ni..=(

Salam n haloo2 guyz n ladies...

Entry cuti sem biase la...akan dipenuhkan ngan aktiviti2 yg aku nak wat sepanjg cuti ni...n slh 1 termasoklah..meghabeskan test JPJ yg aku tgguhkan semenjak cuti sem lps..hahhaa..

Tadi ptg aku bru je g booking test JPJ...n tarikh yg aku pilih tgh2 bln 12..14dec...hahaha...saje aku pilih bln 12 cuz nak biasekan balik ngan kete setelah bape lame tak pegang stereng kete n men gear2 ni...hadoy...

Makin cuak la nmpaknye aku da lame xbwk kete...bukit nye test agi..parking....3 penjuru...mcm la aku igt da..hehehe..last2 terpakse la b4 nak ameek test tu amek extra hours nak blaja sume 2 balik..hmmm..duit lgi..huk2...

Xpe2...nak wat cane..if xabeskan lgla makin takot...bia abeskna cpt2..if da settle nnt sng aku nk g mane2...hihi..mane la tawu nnt dpt kete ke..ahhahaa..perasan je lebey...pasni nak g memane tayah suh owg bawakkan ag...muge2 aku dpt la lps test ni..

If x..hurmm..duit 2..xmo la...xlarat da..hik2...doakan aku ye kwn2....semuga aku tenang n xcuak camni...cayok2..=)

3 comments:

Nas said...

gud luck untuk test jpj ko ek biela..
aku xamke2 lagi lesen kereta..
cuak dowh..
hehehe
erk...ko better setting comment form ini kepada bentuk pop up window..lebih baik la...
caranya,
setting > comments > then cari je apa2 yg pasal pop up windows..
then save

PendekarPetai said...

gudluck beb.... alaa muke da come, pe lg, gunekan kelebihan yg ader... kenyit ckit mate kat jpj 2 ti ek... tips bguna nie.... hahaha

Nabila Jamaludin said...

nas..thanks ye..hahahaha..aku ni cuak je bler org ader sblh,,hik2...hurmm..nk kne la bwk kete balik..blatih..hihi..oke nnt aku try tukar setting ni..thnks nas,..

pendekar petai....hahahaha..blh ke gne tektik 2??ok2..na try..hahahha..thnks alot...=)