Monday, January 10, 2011

Semakin Memahami ape itu kehidupan..

oke harinie aku juz nak share sedikit luahan hati aku...

Semakin hari,aku makin memahami ape tu kehidupan sebenar...alam dewasa...yg sesungguhnya berbeza dari ape yg aku pk waktu aku di zaman kanak2...

Kalau dulu...aku kecik2...rasa nak cepat je dewasa..ape yg aku pk juz semua perkara yg seronok org dewasa buat...nakkkk,membuak2 sgt nak menjadi Nabila yg dewasa...

Kehidupan aku skrg,bila da di awal peringkat dewasa xseindah yg aku pk waktu zaman kanak2...hee..sgt2 berbeza..

Ape yg beza dr pe yg aku pk...hurm..aku pk nak masuk universiti dlu...seronoknye nak masok u besar nnt...boleyh dpt ijazah...bezanya...skrg aku kata..

"weh nabila time kecik,ang igt senang ka nak dpt ijazah 2??..taw nak syok dpt ijazah ja no,xtaw yg aku duk serabut gila ngan byk assignments,subjek susah2!!'

hahaha...ni aku akan kata balik

Kalau dluu lagi,aku pk...bestnya org dewasa bercinta,berkasih syg...kawen,bahagia...syoknya nak besar!!nk dewasa cpt.....skrg aku nk kata...

"weh nabila dak kecik dlu,ang ngat bercinta tu semuanya bahagia??syok??senang nak kekalkan??ish..pkiaq2 camtu..betoi la ang ni kanyaq gila...ang taw dak aku sakit setiap kali aku bercinta..bahagia aku sekejap ja...setiap masa aku juz dpt kesedihan dri cinta2 ni..ang taw dak aku dah mcm org gila dah..semua sbb ang la duk teringin nak bahagia sgt...tp xnah pkiaq yg semuanya ada dugaan..tp xpa...ang jgn risaw,aku nabila yg makin dewasa masih waras n blh berpkir semuanya ada hikmahnya...aku berserah kat Tuhan tentukan..ang jgn risaw na??"

hehe...wah..marahnya aku kat nabila time kecik...sbar k nabila dewasa..ahhaha

oke..Kehidupan aku...sgt berbeza...betol la org kata..hidup mcm roda....kadang2 kita berada di atas...n ada kalanya kita di bawah...hihi...Tuhan atur kan...

Dlu aku slalu menang dlm kehidupan dgn kejayaan2 aku dlm pelajaran,aku dpt cinta org2 yg penah sygkan aku..

Tp skrg...aku sedang menemui segala dugaan2 tu..pelajaran x sebrapa n dgn tiada lgi yg ade slalu ngan aku..hihi..xpe..semua tu bkn buat aku pth semangat..tp makin kuat!!nak menempuhi kehidupan ni lg..

Aku berdoa supaya aku dpt semua 2 balik....=)Insyaallah....selagi aku masih hidup...

oke sblom last word aku..aku nak share satu lagu yg aku sgt suke skrg...hihi..sentiasa buat mlm2 aku happy walopn aku bkn yg berhak terima lagu ni..=).

Brainstewz – Twinkle Away

jaoh minda ku melayang
terkenangkn dirimu syg
kau pergi ku tersendiri
kini kau kembali

terpaku melihat wajahmu
wajahmu melodrama hatiku
kau putuskn utk pergi dulu
terganggu siaran radio ku

ku tepis melodi hatiku
yg hadir setiap waktu
ku benci ilusi dr mu
kau diam membisu

jgn biar diri sndiri lagi
oh kaseh dgrlah rayuan ku ini
kaseh ku terhadap dirimu
kasehku~~

bintang2 di angkasa

tidakkah kau tahu
isi hatiku
usahlah tgglkan aku
seperti dahulu

jgn biar diri sndiri lagi
oh kaseh dgrlah rayuan ku ini
kaseh ku terhadap dirimu
kasehku~~

twinkle2 away..twinkle away

oke...hihi...nk dgr g youtube k...walopon aku lmbat taw lgu ni..tp xpa...enjoy...bubyeee..=)

No comments: