Saturday, January 1, 2011

Welcome 2011!!


Salam semua!!!happy nye ye harinie kan...sbb kite semua dah pon masok ke tahun baru iaitu 2011...

Aku pon xsangke aku still lg di kurniakn bdn yg sihat dan juge di pnjgkan umur smpai ke tahun ni....Alhamdulillah...syukur nikmat..=)

Ape aku nk ckp agie...gudbye 2010 n welcome 2011!!..hoooyeee......Tahun ni budak Nabila da mencecah umor 20 tahun la...hahahah...aku sndiri x sedar yg aku ni da makinnnnn laa dewasa...huhu...yela...mane tak nye,kwn2 sebuk da pk kawen bagai,..hihi..

Tp aku xde la pk agie nak kawen ke pe...sbb nye, aku nk habeskan study aku dlu la....habeskan degree aku..wuuu...tggl lg 2 tahun kot.....oke!!

haa..sebut pasal study,tahun ni aku ade tanam azam ..hahaha.(azam bru la konon,azam2 thn lps pon x tercapai agie,...hihi)..aku nak abeskan blajar aku ngan result2 yg cemerlang,hope sgt aku leyh bangga kan my family as a...degree holder,Bachelor Of Accountancy!!oke,2 azam jgka panjg...hihi..n also dpt keje tetap yg menjamin la,..

oke..azam jgka pendek ni plak..hahaha..jgn gelak plak ea...kiki...aku berazam utk kuruskan bdn sem ni,..xtaw nak mula camne...xpa la...slow2 la kan,....n juge try berjimat cermat utk sem ni,..tu la azam aku stakat ni..nnt kalo satu2 dah tercapai...aku buat azam len plak....

Oke la...aku pon xtaw nk ckp pe agie....juz nak wish,to all bloggers n followers...happy new year 2011...semuga hidup anda di berkati n juge azam2 anda sume tercapai ye,..jgn lupe jage diri,,,teruskan meng follow my blog ye..hehehe....=)..wink2.....

2 comments:

Anonymous said...

hepi new year

Nabila Jamaludin said...

happy new yer neeya..=)