Tuesday, December 28, 2010

happy birthday utk dia...=)


hyep..entry harinie di tujukan utk dia....
Dia tu sape??oke..dun get me wrong k... entry khas ni mmg utk encik A.S yg baru je menyambut hari lahirnye pada 28hb Dis..yang ke 20....

Slamat hari Lahir A.S....hihi..actually entry ni aku rase perlu kot utk aku...sbb rase lain la kan..aku xdpt bg hadiah kat die..cam dlu bufday aku die ks aku menda yg aku xmampu pon nak bli...ngat x entry bufday aku dlu??aku dpt beg guess dr die...skrg beg guess tu ade je lam kotak..ermm..nk pakai..tp rase lain da..xpe la..aku simpan je la baik2...=)

Walopon die ni da jd ex aku..aku rase xya la nak lame2 sgt marah...if da xde jodo...aku boley je jd kwn die...=)..ermm...aku cam rase gak la terkilan...sebab alarm aku bunyi time 27hb dis tu.."bufday my cyg"..adus..lupe nk tukar...lame da aku save,..terkejut aku..hahaha..urm xpe la..nk wat camne...hihi..pape pon aku taw die happy skrg..

n aku berdoa gak utk die...

ucapan utk die....Happy Birthday to u a.s....semuge awk di berkati je....n sntiase berbahagia...oke...sorry xdpt bg hadiah..ngat nk ks..lupe lak alamat awk da bertukar..kan da pindah...gud luck utk ape2 pon...n take care alwayz....

1 comment:

alip said...

thanx...=) sori lmbt comment..