Tuesday, December 28, 2010

Say No to LOVE!!!!


hye2 guyz.......girlzzzz...sesape je la....

ahhaha..entry cam pelik kan...ini lah namenye apabila aku da tawar hati utk bercinta ....oke...dgn kata lain...TRAUMA..ahhaha..ceyt..trauma kemendanya...

Okeh...dis time aku betol2 rase MALASSSSSSSSSSSSSSSSSSS nk menda2 ni...xpe...lelaki boley buat xtawu kat aku..i dun care,...nk kwn ngan aku..aku persilakan....tp jgn nk try/test/cube/uji nk ngorat ke..nk ngayat ke...hohoho...sorry.=)...

Ayat2 manes....or kata2 cinta bungok jgn nk ckp kat aku..heeeeee...aku senyum je la k....mls nk caya...hahaha....aku boleyh baik ngan org tp mayb stakat baik je kot..

Sampai masanya kot2 aku da rase cam suke balik nk LOVE2 ni...aku try la kan..tp mayb utk skrg...mls plus meluatttttttttttttttttttt gile menda2 ni...

Doakan la tuhan bukakkn hati aku balik utk sume ni k2..hehe..pape pon...azam bru...try to be solo/single/not in a serious relationship ngan sesape....juz sesape nk jd kwn baik aku...mari2 kite berkwn..hihi...ape2 pon...Doakan ye kejayaan aku sem ni...=)amin....

No comments: