Monday, December 20, 2010

konsert RIA di I-City

haloo..halooo..hey guyz...

update2 aktiviti cuti sem ni..hahaha..smlm aku berserta akak n kwn2 baik aku asri n khalish pergi ke I-City Shah Alam utk menyaksikan konsert Ria Astro 2..

Ktorg dtg siyesly punctual...hahaha..kul 6 ptg start kul 5.30ptg da smpai area shah alam...Mmg la makin sesak da time tu ngan cuaca yg kurang memberangsangkan...hujan le plak..hihi...

Konsert ni mmg best sbb artis yg kitorg nak tgk sgt adalah peserta program MARI MENARI!!hahaha..minat beno ngan rancangan ni..huahhahuahua,,,n nak gak tgk dak2 AF yg blakon KAU dan AKU....

Yang geramnye plak...igtkan masok nak g konsert ni mmg free of charge...rupenye parking 1 kete 10 rggit still kene bayor..hahaha..xpe la kan...org da bg konsert free xkan parking xley bayo..bak kate RAJA AZURA...hihi..

Oke ni aku nak share artis2 yg kitorg sempat amek gambonye...best sgt dok dpn stage...ahhaa.nmpak habes sebijik2 muke dorang...(Puas hati!!)..



okeyh..ni la nora danish n zowie yg pengacara rancgn budak2 nyanyi kat ASTRO CERIA tu..KAMILAH BINTANG..hihi..ske tgk nora danish sgt...cumeyyy..time ni x dok dpn stage sgt..sbb ujan..



haaaaaaaa...tadaaaa..ni la yg bestttt..LISA SURIHANI..ahha..ktorg mmg nak tgk slot ni la...hihi...sgt suke tgk FARISH menyakat LISA ngan pelat 'RRRR" nye..hahahha..ape2 pon..lisa da best la..sgt sporting...aku ade amek vedio..tp sorry la..xdpt upload..berat dong..



hihi..oke..ni lah slot KAU dan AKu..sume plakon nye..pape pon lagu KAU KUTEMU tu aku sukeeeeeeee...yg bestnye..bile tgk dorang ni secare live aku ase jeles...cantek sgt dorang2 ni...kulit cantek...putih...kurus..hihi..geram lak...hihi..tp mmg la kne kan..if x,camne nak market..hihi..



okeh..tgk la ye gambo2 yg aku amek walopon xde la jelas sgt..yela gune hp je..murah lak 2..hahaha..aku mls amek gambo aku sbb aku basah time ni..hujan kan...hihi..

No comments: