Tuesday, December 14, 2010

Berakhirnye Sebuah penantian..=)

huyee..tgk tajuk entry mcm tajuk novel pon ade..hahaha...saje je ksi gempak sikit ayat...wink2..;)

Aku rase sgt2 la happy harinie korang na tawu...cuz..penantian aku utk slame ni utk dapatkan lesen kreta n juge moto da pon tercapai!!hahhaa..

Semlm merupakan hari dimana aku mengambil ujian JPJ utk kereta je..moto aku da ade da lesen cuz amek time cuti sem lepas..kreta je tergendala sbb da xsmpat nak masok sem baru...xde tarikh yg sesuai utk booking test jpj..

So,cuti ni la aku baru sambong balik utk Test JPJ kereta,.Byk cost da aku habes kan utk amek lesen ni..da la xsemena2 nak tambah jam belaja sbb da lame tinggal..takot xigt jalan..hihi..tp naseb la berbaloi2..

B4 hari aku test JPJ tu mmg xley kate pe la...perasaan cuak smpai xley tdo sgt..aku tdo2 ayam je..huhu..pg2 lagi aku da bgun subuh pastu tros mandi sbb slalunye tets JPJ org akademi memandu jemput aku kat umah..tp smlm bengang giler..amek aku lmbat....

Aku smapi je akademi da dkt gile ngan giliran aku...buat bahagian II..yg bukit,..parking n 3 penjuru..aku cuak gile mule2..nek bukit 2 sbb side miror x same tiang...hihi..tp tgk2 naseb masok line kuning 2...nak start balik 2 takot la berundur kan..aku press minyak kuat2...hahaha..nasib bek lulus..sume2 tetibe je boleh buat..slalu aku blajo x ok je..hihi..Alhamdulillah..

Bahagian III,jalan raya..ni pon aku paling takot mati engine..hihi..tah nape smlm aku ase tenang je tgk mke JPJ mude dok sblh aku..diamm je..so xde la cuak sgt..so..aku bwk pon xtakot2 sgt...Alhamdulillah..sumenye ok...aku dpt 18/20..slh 2..hahaha..ok la tu...

Ape2 pon,pasni aku kne gak berani2 kan bwk kete sbb da la abes duit byk da pastu tetibe dpt lesen xreti bwk kete..hihi...doakan keselamatan aku guyz...=)....

p/s:tq utk cik ZH yg slalu je ajar sy bawak kete secare teori dlm tepon..hihi...awk mmg cekgu terbaik...i love u!!...

5 comments:

Anonymous said...

ad lesen da die..kte langsung xd..huhuu

PendekarPetai said...

tahniah mak cik!!

Nabila Jamaludin said...

miss neeya..yeke..xpe2..amek la k..takot nnt tua2 da mls..nnt lgsg xley bwk..hihhihi

cik petai..tq2...hihi..yey..nnt boley bwk kete..hihihi

Nas said...

salam
wah..tahniah coz dapat selesaikan test jpj kereta...
aku lom amek lagi..sbb rase cm xsempat lak..next sem la kot :P

Nabila Jamaludin said...

nas..heheh..thanks..ko amek la k next sem..nnt lame2 takot da cam takot..biase la da makin tua..hahaha...nnt leyh la jalan2 ngan aku gak..hahaa