Monday, May 23, 2011

First Day keje!!

Aloo u alls..
hehe..

Oke...
harini mau update cite aku..
FIRST DAY KEJE!!..

kat mane?
hee..
Saya telah memilih...
keje..
jeng2..jeng2..
A&W..

Aku start kje kul 11a.m arini..n balik kul 3ptg..
standard la hari 1st..
keje kejap je la..

POSITION aku..
CASHIER saje..

Hurm...aku takot la...sistem cashier fastfood ni mcm susa sket..
tgk ni..

tgk weh...
button warne-warni..
tgk pon pening...

Bak kate trainer aku...

aku kne la hafal segala menu ni..
ngan SHORTFORM yg dorg gune bile nak order kat bebudak KITCHEN..
tah mende la byk....

aku pon da lupe..
tp aku ade la catat..ahaha

check dis out...

 ce tgk..ce tgk..hahah
byk kan??
ni baru set combonye..
aku da la jarang mkn kat A&W..
so xtaw sgt die nye menu..ahhaha

haa..ni set bebudak...myk lak cekadak de set kanak2...hahaha..meluat aku..

hehe..

utk harini..
manager aku layan baik la..
n kwn2 pon ok..=)
dorg xsombong la...
(mayb la sbb baru ag..lame2 kalo buat slh or marah la)
hahha

oke...

 

 ni la tempat aku menaburkan bakti..ahha..
ni kwn2 aku...
n ade gak trainer aku..
dorang lebih2 kurang umur je..
so senang la bergaul..hik2..
haa..aku ade gak kwn yg same bru masok keje arini..
dak laki..
die kene bahagian kitchen..
(sbb die laki kot)

hurmm..tadaaa
sorry la gmbar kamera aku ni blur2..
xtaw nape...
baju die x santek da..
sbb pudar..
(ntah bekas sape penah pakai)

balik aku nak sental ag..ahahha
remehnye..
sbb kene buat BUN rambut tu..
yela..jage kebersihan kan..
tetibe kang ade rambut time serve kat customer..
MATI aku kne cekik ngan manager..hihi..

Oke..aku juz harap aku dpat la betahan keje kat cni..hahah
Klo x dpt tahan..
alamatnye...
tukar la keje..hik2..=)

Oke la guys..nnt i update agi k..
Doakan keselamatan aku..=) 

No comments: