Saturday, May 21, 2011

Menu 4 the day..;-)

Kawan2 sekalian..
wink2..
pekabo??
harini nak cite..

pasal aktiviti aku dirumah seblom aku da start bz dgn keje sok...=)
HARINI..
Aku telah dicabar oleh itu KAKAK aku..
iaitu..
cik NANIE

utk MEMASAKKKK..
menu utk harini..heheh..

so..aku ngan idea skit2 yg penah aku taw..
so..
2 lauk telah berjaya di masak..hahah..

FIRST!!

tadaaaa...

tgk betapa berianye aku..haha
siap ade lapik daun pisang 
(pokok mak aku abes la)
hahaha

oke...
SECOND...


 tadaaa..haha
oke la gak kan?
siap rempah2..
(pdahal aku men hentam je rempah nye sbb aku xde la knl sgt 
segala jintan la..)ahhaha

oke yg penting..aku mencube kan??
boley da ni jd bini org..wkakaka
perasan..

oke la guys..nak makan mskn aku ..
gtaw je..
anytime..
tp korang kene tlg aku..
basuh pinggan mangkuk..ahha
aku paling malas bab2 membasuh ni..
adus..

oke..huiihi..
daaa 
 

No comments: