Thursday, August 19, 2010

Kadang2..

Dear Diary...

Kenape ek tajuk entry aku ni pelik semacam je..hahhaha..ape ade dgn kadang2???heheh
hee..camni la sng cite..aku saje wat pelik sket tajuk ni sbb

Bile berckp pasal kadang2..

Kadang2 manusia ni mudah lupe...biaselah aku ngaku aku ni bukannye manusia yg sempurna..ade je kekurangan aku kan...Insyaallah aku cube utk ubah sket demi sket segala kekurangan aku ni...Harap2 aku xlupe terutama TUHAN yg Maha Esa..

Kadang2 lg ek..haaaa...ni pasal kdg2 len plak..ni pasal kdg2 yg aku tetibe lak demam panas...hahahah..ni kesah smlm la...aku xboley bgun woo..mcm org da nazak je aku..panas sgt n pning kepale..xtly aku da rase na demm time g kelaspg 2...huhuh..sejuk sgt kampus aku...then pas kelas pg 2 aku ajak kwn aku teman g klinik university..dokter kate..aku nye tekak bengkak n merah...n die kate mayb aku dmm sbb stress..mgkin pasal byk assgnment ke or byk test..hmm...mcm betol jgk la..

pas je g klinik aku balik umah n rest..sgt berat pale aku..ptg plak ade kuiz BEL..terpakse aku g walopon sgt x larat...ntah ape la aku jwp time kuiz 2...berserah jela...ni kesah mlm lg la...aku tdo dr pas magrib smpi bgun sahur...2 pon naseb bek alip yg kol n kejut aku..heheh..die pakse mam ubat..."tq alip..ngeeeeeee."

harini bgun pg beransur sembuh..alhamdulillah..thanks jgk to aini n kwn 2 sume yg da byk jage aku time aku saket....=)..semoga segale kebaikan akan mendapat balasan baik darinNYA...amin..

Ok la...xtaw na ckp pe da....dadadaaaaaa

No comments: