Wednesday, August 11, 2010

Ramadhan Thn ni sy berazam Puase Penuh !!!hahaha


Salam...hyep2....

caye x ngan statement aku neyh??hahhah
kalo xcaye nape ea??kalo caye aku xtanye da...hahhaha

xtly ni azam aku senanye.,..hahaha..n mayb azam sume girl yg mcm aku ni kan??heheh...

Antara reason aku nak sgt pose penuh adalah seperti yg berikut:-

1) aku mls betol nak ganti pose pas ramadhan...hahaha..tgk ar mcm last year punye hutang pose...nak dkt2 ramadhan kali ni la baru terhegeh2 nak ganti..hahaha..tp alhamdulillah sempat gak...aku pk da xsmpat...hmm..betape taksubnye aku bile tgk mknn bile pas bulan pose..hahaha..

2) Sbb aku tringin sgt2 dpt pose penuh mcm aku skola rendah dlu,,,nikmatnye lain wooo...tetibe aku teringat kenangan berpose time umo 8 thn..2 la thn 1st aku pose penuh....sgt terseksa bile zaman kanak2 dlu..pose sket je asek dok g dapor,....hahaha..nah dgr x istilah "PUASE YANG YANG YOK"??haha...2 pose xsampai 1 ari..hahaha...tp aku start je djh 2 mmg pose full..excited sbb nye parents aku janji nak ks wet raye kalo pose penuh...Biase la kan,.bebudak pantang je dgr pasal nak dpt wet..itu ini die da pk nak bli...hahaha..mish dat moment lah...

3) Sbb nye bulan pose la paling best berpose..bile pose je....mcm2 aku nak mkn...i2 ini la aku da rase kat lam tekak ni....wahh...tetambah bler g BAZAR..time 2 la bergitu gigih aku mencari makanan yg aku rase nk mkn...bli nnt bukan men byk...tp last2 membazir...ahhaha..xelok taw senanye...ahhaha...tp xpe..kalo kat umah aku 2...konpem abes je...sbb jap g tgh mlm aku mst nak melantak balik....betol la org kate,.bulan pose bukan makin kurus..makin gemok ade la...hhahaha.
n bler xpose,..tgk mknn mcm xde nafsu je,,ye la,..da melantak je dr pagi smpai mlm..hahhaa...

2 je ar dlu reason aku..tp yg 1st yg da main reason..wkakaka...siyes woo..mls giler...kpd laki2 luar sane...try ar puase time bukan bulan pose...hahha..mst cam mls je...tp xsume la kan..hahha...oke la... stakat ni la aku membebel...

ehh seblum 2..di kesempatan ni aku nak ucapkan SLAMAT MENYAMBUT KEDATANGAN RAMADHAN kepade sume umat ISLAM dimane saje...terutama kpd my SYG alif...Mak n ayah..kakak yg tersyg...n kwn2 yg mengenali aku,...semoga Ramadhan kali ni lebih baik dan sama2 lah kite meningkatkan keIMANAN kepada ALLAH...amin..

No comments: