Tuesday, August 31, 2010

Menjelang Hari Raya...



Salam bahagia semua....hyep2...lame gak ea blog aku ni ditinggalkan...berabuk da,....hahha....

Entry baru pasal Menjelang Hari Raya..hmm..ape yg dapat aku ckp...aku sgt terase bahang n semngat raya sgt2...huhu..maklum la..da 2 bln aku x balik umah....terasa berada di perantauan g2..hahha...(padahal melaka je)..hehehe..tp kire jauh la..aku xde kesempatan lgsg nak balik...=(

ooo..i2 mmg bab sedey...bab heppy lain cite la plak kan...hahaha...nak taw x..kat mlake ni meriah sgt suasana menjelang raye..perghh bazar cempake dkt ngan umah sewa aku ni mcm uptown da...byk gerai baju raya n barang2 raya sume ade jual...bazar ni start beroperasi dari pas magrib sampai sahur.....die bkk setiap hari sepanjang ramadhan ni...aku n membe2 aku x la melepaskan pluang g bli baju raya n ade la menda2 len skali..hahha..xde lam list raya pon bli gak..hahha..nasebla ye...wet sendiri pon nak abes da..hhuhu...tp xpe!!DEMI RAYA!wakkaka


Yang paling xley blah skali...aku n kwn2 aku siap bli bunge api lg 2..hahaha..ktorg men bunge api kat dpn rumah..bdk2 anak2 jiran aku tgk je..hahaha..mst lam pkran dorang.."ape la da besau2 ni men bunge api ag"hahaha...ktorg ajak men skali xnak....diorg pon taw xnk men bunge api2 ngan ktorg2..kebudak2an lebih pade dorang..hehehe...=)

Ape2 pon...raya kali ni mgkin lebih terase kekurangannye sbb aku n family xbalik beraya di kg..di selangor n n9 saje...=(..n plus...xde lg tangan AYAH KMPUNG (atok)yg dpt aku kucup...semuge rohnya dicucuri rahmat...aku sgt rindukan die...



Walaupun rumah atok aku ni hanya lah sejarah je skrg..sbb da xde sape tggl..aku harap rumah n kenangan beraya n bersama die xkan hilang mcm 2 je..huhu..

Dikesempatan ni...aku nak ucapkan slamat menyambut hari raya kepade semua yg mngenali aku..terutama...family...my syg alif...n kwn2 sume...huhu...nabila nak memohon kemaafan dari sume atas segala kslhn...or ape2 la...takot ne la taw xsmpat bersemuke n mintak map...=)..ape2 pon...kepade yg nga membeli belah tuk raya ni..kne bajet2 la ye..pas cuti ni byk ag wet nak gne..hehehe...nasihat utk aku gak...

3 comments:

Nas said...

erm...
weyh..
raye nak dekat nie..
takot akui tak sempat nak ucapkan selamat ary raye lak..
hehhe...:)
selamat hari raye biela..


jom bace entri terbaru nas klik:

tips best nak dapatkan duit raya

Nabila Jamaludin said...

slamat hari raya gak nas....heheh..raya jemput dtg umah aku k???ajak la kwn2 kite sume gak..=)

My Self said...

slmt ari raye..balik la kali ni..huhu... :)