Thursday, February 10, 2011

Funny experience at Melaka...LOL

Salam semua....hehe..

Oke...smlm merupakan hari khamis bersamaan 10 hb Feb 2011...(sume org da taw la nabila hari khamis)..hahaha...oke...bile sebut je hari khamis...tu la perkara paling menghappykan aku n 1 klass aku sbb tu hari last utk g klass every week(jadual paling best)..ahhaha...

So,pelbagai aktiviti la masing2 pk nk wat kan3???hihi..termasok la aku n 3 org kwn aku ni...mereka adalah...Pu3,Alin,n Z...hihi..Ktorg plan nak g Karoke n G pntai ...

Pada mula ktorg plan nak merempit je..hahaha..tp xjdik lak sbb kebetulan..housem8 ktorg baru balik keje n die kasi pnjam kete die....

Sape lg kalo bkn aku yg kene drive kan...berbekalkan lesen P je ni...1st time aku bwk kete kat mlake...pastu gne kete paling beso ak nah drive..kete saga lame..(utk ak besa la sbb slame ni bwk kancil je)ahhahaa..

Aku pon xsure la dak2 ni takot x nek ngan aku....hahaha..aku pon tkot ..haha,,,yela...kete lain mcm kan...tp disbbkan sume pon cam smgt nk karoke gak..aku bwk la...hahaa..

Oke mule2 aku drive nk g karok 2 pon da kelako..hahaha..time nak adjuz cermin dpn tu tetibe cermin tu tercabot...aduss..masaalah betui..ahahaha...terpakse brenti jap nak tampal menda alah 2..

Pastu da smpai JJ melaka...kan kene lalu laluan nk amek tiket....

Aku: Put...mane nak bkk cermin kete ni??aku xjmpe pon..(smbil meraba2 cri tmpat pusing cermn 2 kat pintu kete)...(mmg xde la)...


Put3: wei..aku pon xtaw...hg bukak la pintu....

Aku: wei xsmpai la...hahaha

Aku ngan mke xmalu nye kuar kete xpakai kasot..ahhah..sbb ak drive bkk kasot tem 2..adoy..malu nye kete blakang dok glak kat aku ...ahhaha...nebes kot..

Oke..ahahha...pastu ktorg g karok....share sket yo gmbo..

Inilah rakan2 aku...yg best..Put..Alin n Z.korang mmg best....=)

oke..penat nyanyi woo..sbb sume nye proaktif..ahhaha...

pastu karok g nak grak g pntai..b4 tu snggah kat KFC bungkus nak g mam tpi pntai la kunun...
semangat masing2,,ahahha


oke...hahaa...pastu ktorg gerak la g pntai...yg ni kelako gak...ahhah..b4 smpai pntai tu...aku terpkse mengharungi simpang empat trafic light..aku xtawu yg lane kri utk yg nak belok ke kanan je...ngat buley gak berator2 lane kiri if nak g teros or straight,..ahahhaa..abeh kete blakang hon...wahahaa...kwn2 aku da tutop mke da...pastu sbb kan nebes...mati enjin...ahhahaha...tp xpe...cool je..ahahaha..(padahal cuak)

oke ni kat pntai..


ni la kereta yg ak bwk..ahhaha..masheh kak sha sbb bg ktorg pnjam..=)

haaa...time ni ktorg da nak blik...hahaha.ni lg 1 kejadian...aku bwk2..then tem nak tekan myk kete xmau jalan...hahaa..2 maknenye...kete da hbis myk daa...ahhah...adoyy...masalah glerr...nyampes...pastu naseb bek dak alin kol si kecik n nas(couple yg bru balik dr dating)..hahaha...naseb bek la dorg pon nga g isik myk...n then dtg slamatkan kete ktorg..ahahha..thanks to both of u..=p

hahaha..adoyy..boley x perasan myk kete da hbs..hihii...lawak2..then ktorg pon berangkat pulang..,..ahhhaa...adoy..aku xley lpe pe jd kat ktorg smlm...mcm2 mslh...tp pape pon...aku enjoy sgt kuar ngan kwn2 aku...=)..nnt kte kuar ag k...mwahhh..syg korangg

1 comment:

Puteri NaQiah said...

hahaha...kenangn yg lawak....1 hari 2 ak kja glak ja...hahaha..
mcm2 jd...tp bgus gk...pngalmn 2...hehehe