Monday, February 14, 2011

Jogging2

hey kwn2 sume.....

pekabo korang sume??sht x???oke xya jwp pon xpe..ahhahaha...

Skrg aku mmg la mengahadapi mggu2 amat2 bz ngan presentation nye ngan test nye...adus...tp xpe...mmg kewajipan kot sbgai student kannn??9sejak bile nabila jd positive ni)ahhaha

oke actually juz nak share cite aku..dlm kesibukan aku(senanye sibuk tp saje wat2 xtaw menda y patot didahulukan) aku telah membuat aktiviti yg sgt jarang aku wat dlm mase 1 thn iaitu berjogging..

Harinie da masok hari ke 2 aku g jogging ngan membe2 aku...hahhaa..semangat ni tercetus ntah..pas kne marah ngan some1 kot...i called him as "best secret fren" oke x?aahaha..oke la xya la nak secret sgt la...hahah...oke cik Nymes...die mst pelik..pehal la aku dok asek "thanks u..."..hahaha..aku juz nak ucapkan trime kasih sbb da brain wash aku ari2...hahaha...2 pon na pelik....adus...

Ntah la...bile dipkir2kan balik...betol jgk pe die ckp...xkan aku nak teruskan sikap aku camni...hurmm..hurm...mayb sbb aku terlalu takot kan...tgk la,..pas aku dok termenung pk kan pe yg patot aku buat utk diri aku...then aku decide nak try my best la utk kruskan bdn...i mean bg badan cantek la...ahhaha

Bukan utk bg org lain suke ke pe...juz utk bg diri aku konfiden....=)..

Best sgt jogging smlm n arini..smlm aku jogging di kwsn perumahan aku...agak penat la gak bape round aku pusing....pastu si housem8 aku sibuk jd trainer,...ahhaha..suh lari n then patah balik...hadus...=)

Harini plakk....huhu...g jog kat taman rekreasi dgn dak acap,alin n zakiah....haaha...korang mmg gile..bab membahan n mengena aku mmg pndai ea...pape pon thnks to korang sbb da bg smgt gak kat aku(buli aku lari2 amek bola n piring)..arghhh...mentang2 aku paling chubby,..tp xpe cute..wahahah...(gile la perasan).

oke la...hope sgt aku konsisten cam ni...dgn adenye sokongan sume...insyaallah..si nabila gemok ni ley kot krus...cayok2...!!!heee

2 comments:

R F ™ said...

chaiyok2!!
:)

Nabila Jamaludin said...

fara..hahaha..okess..chayok2 bellaaaaaa