Friday, February 18, 2011

Pantai n A Farmosa resort..=)

Salam 1 malaysia sume..ahhaha..(pehal tah minah ni nak patriotik segala)...haha

oke guyz..lame cek x update entry bru kan2...oke..juz simple je..bru2 ni cek telah menghabeskan wet cek dgn jayanya..ahhah....kuar..kuar..n kuar lagi...

Kemana??..okes...1st ke pantai dataran 1 malaysia...(atau pantai klebang)hahaha...b4 that ktorg g men bowling beramai2,..best2...huhuhu... mahu tgk x betape kebudak-budakkan nye kami ..(oo i mean aku la)ahhahaaa..

ini lah terjadi bile terlalu stress..ahhaha......ni la classm8 aku sume....aku sorg je kan cam...ermm..cam...xbaik sgt...ahhahaha...adus

oke...ahaha..sonok kan2 skali skale gini.??ermm..

oke...esoknye plak aku n kwn2 aku lagi still classm8 g A FARMOSA resort yg terletak di ALOR GAJAH...men waterworld..best giler wehhh..sumpahh...tp yg xley blah....aku bwk balik sunburn..arghhhhh..tensennnnnn..ahahh.

Pape pon ..really enjoy it...=p...yg penatnye sbb kne nek menara tggi2 sbb nak nek yg pelampon besar gelongsor 2 kan..hahahaa....bg aku berbaloi juz RM35 time week days...then dpt lagi mknann nasik ayam n air....arggg..

Korang nak taw x..peraturan nak masok kat dlm ni agak ketat la.."DI LARANG MEMBAWA MAKANAN LUAR"...haahah..tg bestnye..bebdk ni nak gak bwk mknn...siap packing lam beg baju dgn yakinnye seyakinnye konon org tu x cek kot...ahhaha

Tp malang nye...niat suci kami telah di kenal pasti...ahaha..ade la dalam 2 bekas mknn yg x lepas..ahahha..tp ade yg terlepas..disbbkan kebijaksanaan kami membohong..adus...yg jage pintu dpn 2 mat bangla n nepal...mmg la aku gram nak bajet2 ..(padahal mmg keje die..hahahaha)..oke...

so...saje nak share gmbo time da nak balik ngan korg...time mndi2 ade gak pix..kat kamera kwn aku..lom amek...xpe2...tgk jela k



happy kan mke...ahahaha...oke..nak taw x...time ondaway balik...ktorg slh amek jalan..ktorg masok highway ke KL...adus..patot nye ke JOHOR MLAKA...terpakse masok N9 taw nak patah balik..ahahha..lawak2....oke..pape pon pengalamn ni sg2 best...nnt kite g lagi ea kwn2..=p

2 comments:

Puteri NaQiah said...

yea...hari yg ckup memenat kn but really2 happy that day...huhuhu

Nabila Jamaludin said...

haaha..betui2..sgt best..habeh legammm..huhuhu...pape pon enjoy kan...nek bape kali gelongsor 2..=)