Thursday, February 24, 2011

kembang ke kuncup?

hello2....hui sume...update33...bru nak update...sorry la ea sy bz la sejak akhir2 ni...hihi....

Korang taw kenapa aku slalu je bz??haaaaaaa..ni nak habaq ni...selain study(tpu je)hahaha...skrg aku tengah dalam proses menguruskan bdn...kali ni motivasi org ramai sgt lain mcm kat aku.

Pe yg aku buat hari2??haaa..setiap petang..aku g jog n harini da masok 9 hari aku g jog...sejak mggu lpas...kat mane??

kat taman rekreasi ayer keroh....xtaw la betol x.ahhaha...yg bestnye...sbb pas aku jog2 seround dua aku leyh ikot senam robik....hari2 ade cekgu ajar....

tgk ni...


ni la senam robik...sesape je leh juin....setiap ari akan ade org ajar ..tarian caca la...gelek2 la..hahaha..


hihi...semngat gile sume...hihi..

arini aku de plan ag g jog...target 55 kg kali ni,..huhu..erm...td pagi...aku ngan semngatnye ngan kwn2 aku g jog kat taman botanikal ayer keroh..hahah...nk tgk x bdn taf aku??hahaha


hahaha..taf kan sy??mcm askar sy tgk...cumey muke sy,...ei...walopon xde la krus sgt..tp ni adalah 1 pencapaian sbb bju purple ni da muat.,...!!hahahaha

so...aku makin smgt bile kwn2 aku ade yg kate aku da kurus sikit..hihihi..walopon sikit..atleast la kannnnn..=p..oke la guyz..nant bella update ag yee...daaaa

No comments: