Tuesday, March 29, 2011

Final Exam around da Corner..@_@

hallo2 guyz..huhu..

Tajuk entry je da nampak stress kan??hahaha...

Yes..now im stress!!bcuz of dis matter la...EXAM EXAM n EXAM...!!grrr...

Semester ke 4 ni aku rase sgt la letih wey..korang byg kan 22 jam kredit aku amek taw...

Yes sem ni sgt2 taf bgi aku sbb nye paper teory melmbak...termasok la paper AKAUN...ktorg panggil FINANCIAL ACCOUNTING REPORT 400 or code die FAR400...ni ade la killers paper gak bg aku sbb ktorg da start kena apply Financial Reporting STandard (FRS) utk jwp soalan2 nye ..huhu...n aku rase bdk akaun je yg ade bku tebal giler2..smpai 800 n above pages bku text nye...hahaha

n bagi aku sume paper sem ni aku macm HAOK je...(ape maksud haok pon aku xtaw..hahaha)...tp mcm bad2 la..ahha..tp xpe...aku da ade new inspiration gtuu..=)..tp xley gtaw..ahhaha

oke...ni la jadual Final exam ktorg...


haa..hamek ko nabila...ahhaha...korang tgk cam ade je gap kan??aku xtaw la smpat x hbes study.hahah..mengikut perangai lps2..aku mmg bkn jnis study awal...ahhaha..time gap2 ni baru bkk bku?hahah..adus...(dush..dushhh ko ni nabila...memainnn!!)

oke,,xpe...aku juz blajar ikot flow je skrg..hihi...hope masok la pe aku blaja..=)..pe2 pon aku nak gak wish kat kwn2 aku gudluck utk final exam part 4 ni...hope kite sume berjaya...pe yg kite nak...n rata2 nak masok bidang corporate ni kan....so..jgn mlsss..nasihat utk aku gk..wink..;-)

oo ye...lupe..jadual kelas next sem nye da kuar...wahh...tp ni xtaw la if ade pertukaran ag ke x...tp jadual part 5 x se best part 4 la...hahaha..sbb pe...sem ni ktorg gy kelas 4 ari je...smpai khamis je..tp next sem da ade 5 hari..sgt boring...haha


okes..ni la jadual part 5C BACC kalo x de repeat la...huhu..mintak simpang la...huhu..hope aku ley agie blajar ikot jadual yg sebenar..=)..doakan kejayaan aku ea korang,,,
sgt berCITA-CITA menjdi seorang AKAUNTAN.=)

No comments: