Tuesday, March 15, 2011

two is better than one...is it?

hye guyz...

tajuk entry camni cam nak jiwang2 kan??ahhaha..mst korang nah dgr kan lagu ni.."two is better than one" dr taylor swift and boys like girl..oke2..aku nak share bait2 lagu ni..=)

I remember what you wore on the first day
You came into my life and I thought
"Hey, you know, this could be something"
'Cause everything you do and words you say
You know that it all takes my breath away
And now I'm left with nothing

So maybe it's true
That I can't live without you
And maybe two is better than one
But there's so much time
To figure out the rest of my life
And you've already got me coming undone
And I'm thinking two is better than one

I remember every look upon your face
The way you roll your eyes
The way you taste
You make it hard for breathing
'Cause when I close my eyes and drift away
I think of you and everything's okay
I'm finally now believing

That maybe it's true
That I can't live without you
And maybe two is better than one
But there's so much time
To figure out the rest of my life
And you've already got me coming undone
And I'm thinking two is better than one


I remember what you wore on the first day
You came into my life and I thought, "Hey,"


Maybe it's true
That I can't live without you
Maybe two is better than one
But there's so much time
To figure out the rest of my life
And you've already got me coming undone
And I'm thinking
I can't live without you
'Cause, baby, two is better than one
But there's so much time
To figure out the rest of my life
But I'll figure it out
When all is said and done
Two is better than one
Two is better than one

oke..da sudah melayan perasaan ngan lagu ni..hahaha..aku juz cam konpius..n tertanya2 kat diri sendiri...betol ke two is better than 1?haha

ops..kepada lelaki2 diluar sane...lagu ni utk org yg single cam i..ahahah..yg suda ade 1...1 is better..if ade 2...u better watch out!!ahhaha

yes...truly dr ati..aku sgt2 sunyi..lonely...yeahh..mmg aku terpikir bile da mcm2 jadi kat aku...mls sgt nak pk lelaki ni...n smpai 1 tahap rase nak jd TOMBOY ngan kate len BOBOY..ahhaha..

Tp bile pkr dgn otak n pemikiran yg wras..bg aku tu bkn penyelesaian kpd mslh lame aku or kisah lame aku...if even aku berubah dr segi perwtakan pon..aku rase hati aku n jiwa aku still sgt soft n keperempuanan kan..

N xmalu aku kate,aku hanya berminat kepada lelaki...sejati...n juge boleh bimbing aku ni..haahha..

oke..aku juge jeles tgk org lain yg ade org yg syg die slalu..aku taw org2 lain pon syg aku...i mean org yg dkt ngan kite mcm BF tu..huhu..its really diff taw..

Ye la..aku mmg la biase ngan keadaan xde bf ni skrg..tp tu la...bosan je jiwa aku ni...kosong..hahaa..jiwang kan,??haha..

ooo..tp kalau aku kate yg aku da mcm fall in love camne?hahaha..ceytt..kontroversi sgt,,xnak la pk hal 2...blom tentu aku dpt org yg aku suke..xpe...chill je la kan...if ade jodo..x kemana...=)...


hahhaa..share gmbo ni...siapa la lelaki y bakal dok kat seblah pic aku pas ni..hahaha...aku harap...die tu badan taf mcm mamat UNKnown ni...haha...mr right...=)..

aku harap ade org y leyh prove kat aku yg two is better than 1...ahhaha...happy single day..hahaha

No comments: