Saturday, March 19, 2011

Perkembangan Pengurangan...hahaha..


ce tgk 3 gadis pingitan kat atas ni...hahahhaa...style kannn..hauahuahua....

Oke....pe motif aku memaparkan gmbar diatas??ahhaha...gadis2 diatas menunjukkan bdn dorg yg taf kan???hahaha...so...i wanna be apart of them la....=p....agak2 boleh x.??

oke...bdn aku skrg camni...


kiki...tembam kan..bajet krus....oke...current weight aku...65kg...ahhaha...ni adalah 1 pencapaian gak la..sbb b4 ni 70kg...

Untuk pengetahuan semua...tu la perkembangan pengurangan aku,...ahahha...
n skrg...cik nabila sdg bergiat aktif dlm ...

MENGURANGKAN APE YG LEBEYH..HAHAHA..ape yg lebeyh???

Lemak Bin Tepu....gemok bin gedempol...n juge...buncet bin tembam..hahaha....sume tu mengstress kan jiwe rage aku.....

So...aku telah melabur...setiap ari RM 5 utk ke...


mende ni??ishh,,,xkan xtawu...ni la GYM..n pompuan lam pix ni bkn aku..ahhaha..

Masok harini da lebeyh sebln aku pegi...(tp xde la ari2...selang2 gy jog jugak)...mati aku kne byor mahal....yg sedeyhnye..gym ni xde byran bulanan plak..sbb kate toke gym.."maintainance myk mahal lorhh"..hihi

huhu...aku bkn je nak krus senanye...actually,aku nak rase sihat...B4 dis aku asek letih je memanjg..sbb pe??x bersenam la...hihii....

Oke..utk pengetahuan sume gak...aku..telah dicabar oleh beberapa org yg bermulot "agak baik"hahah..dorg cbr aku 55kg by the end of april...hahaha..aku xyakin aku blh la..tp aku still berusaha...ahhaa..hope laaaa....kot2 la berjaya...=p

Ape2 pon....aku juz berdoa je...hasrat n impian ni tercapai...hahaha

Ops lupe lak korang....nak gtaw u oll ni...i ade gak buat aim taw...


i ade bli 1 bju size kecik la...ahaha.."S" gitu...ahhaa...POLKADOT....n with belt...tp bkn yg mcm gmb diatas taw..haha..saje display size..sbgai pengukur bdn sy ..hahaa..kalau muat nnt...sy published ea koranggg...wait n see...

daaaa..bye olzzz..luv ya...<3

No comments: