Sunday, August 21, 2011

Bersepahnye!..hahha..

Morning bloggers..=)

Nabila harini mahu crite pasal 

"bersepah"

oke..
ape yg bersepah...haha..

xdek la ape sgt..juz nak share...

Baru2 ni aku rajin gile search kat Youtube tutorial mcm mane nak gayakan 
gaya ala2 "ala2 hanna tajima"

hah!..ni nak cite..
ade gak yg xknl hanna tajima tu kan..
punye femes ngan gaya tudung shawl pelik2...ishh..

nah amek sedasss

cantek kan dia???
sgt la style die ni..

ramai gile tiru style tudung pelik2 ni...ish..
aku tgk cantek plak..

teringin ..teringin..teringin sgtt nak cube!
tp xde keberanian..hehe
need support guys..

mayb bile kne berkeyakinan..
niat bertudung akan kekal kan...
doa dri semua jgk diharapkan,.

=)

oke...aku nak share ape da jd pas da try wat sndiri tutorial tu.hah

tadaaa...
hehe..
BERSEPAH GILA!
haha

oke xpe ni first try la..
aku pon gne shawl material yg lain..
men smbar je shawl akak aku yg tergantung kat blik saje try..

hahah

oke...
ni niat yg sudah lama ku pendam ..
doa dipohon kuatkan iman..
satu hari nnt...
will be dis way..
Insyaallah...

 
P/S: seaman...cantek x sya pakai shawl gini???ahhaha

No comments: