Thursday, August 18, 2011

Bosan ke Kahwin?


Hye guys..
ape khabar sumenye??
hihi..
Mulakan hari anda dgn senyuman ok??=)
Harini mood meng"update" dipagi hari dtg secara tetibe...

oke kalo tgk pic di atas ni..
ni kenangan majlis perkahwinan abg2 sedara saya..(anak maklang sy)
yg bertempat di Yan ,Kedah last two years xsilap..
nmpak meriah kan sbb nye majlis persandingan dua beradik dilakukan skali..
jimat kos sebenarnye..
haha
(sy kalo xde duit rase2 nye akan gabong2 hari kahwin gak )
haha

oke motif utama aku share pic ni ..??

Mst la ade kne ngena ngan tajuk entry kan..

just terpikir jap..
kahwin ni bosan ke?? 

nape aku terpkir nak buat tajuk entry..
sbb bila aku dgr crite 1 of my new girl fren..
agak bru knl..
 (xley mention name)
oke..aku ringkas kn crite..
dia ada terminat la..
or dgn kata lain tersuka lalu terapat ngan lelaki yg bergelar "suami org"

n ofcourse bile kite ckp "terapat"
ni ade kaitan apabila sama2 suka n slalu jgk berhubung kan..


aku x slhkan mana2 pihak pon..

juz terpikir..

kalau di tempat suami org tu:

-kenapa ea dia suka dkt org lain..n mayb bosan ke ngan isteri??
tp yg aku dpt dr cerita kwn aku tu..
"agaknya bosan"

yes..x nafikan..semua org mengimpikan  kebahagiaan je dlm rumah tangga ni..
tp kalau kita x pndai create something antara hubungan suami isteri..
mayb 2 la timbulnya kebosanan kot..

(ni teori aku pk sndiri walopon aku x kawen ag)

oke ..ni sama ja mcm hubungan percintaan biasa..
klau masing2 x komit satu sama lain..
aku yakin n percaya x kan bertahan kan...

ishh..
n 1 thing..aku rase..
betol la org kate..
kite mgkin lebih ok kalau pasangan yg sifatnye berlainan sket dri kite..

cth:
kalau si lelaki nye pendiam..perempuannya mgkin yg byk ckp sket..
so..
xde la sunyi rumah kan..

kalau pompuan tu x romentik..lelaki la kne romentik...

aku da bg cth ngarot..hahaha


aku xde pengalaman..
tp tah...
mgkin bile aku dlm situasi rumah tangga bru taw kot..

aduy..
hopefully n mintak sgt2..
lelaki yg jd pasangan idop aku tu..
bkn tergolong lelaki yg bosan ngan aku..huhu..
Amin..

ni pesanan utk seaman:

awk jgn la bosan2 ngan sy..
sbb sy susa nak bosan ngan awk..ahhaha..
love u by..
 

No comments: