Monday, August 15, 2011

salah ke kalau saya da mula berharap??

hye guyz...
salam ramadhan lagi skali..
harini genapla 2 minggu kita umat Islam menunaikan ibadah puasa..

Disamping semua ahli keluarga berkumpul menjalani puasa..
n tentunya kita manusia tidak lari dri dugaan dan cubaan dari Ilahi...


Disini aku nak amek kesempatan Ucap takziah kpd kwn baik aku yg sama2
menuntut di Uitm Bandaraya Melaka,Ashraff Musa serta ahli keluarga beliau
atas kepergian ayahanda beliau yg tersyg pada 8/8/2011 lalu..

to ASHRAFF MUSA:
Disini aku nak ucapkan kat ko..
byk2 la bersabar...
aku taw slama ni ko sgt risawkan kesihatan arwah..
percayalah Allah sygkan ayah ko...
Aku taw kau kuat...
Insyaallah berkat Ramadhan kali ni..
Arwah ayah kau di permudahkan segalanya..Amin..




Okeyh sahabat Bloggers n Followers..
berbalik pada entry kali ni..


"Salah ke kalau Aku da mula berharap??"


ape yg aku harapkan skrg..?
okeyh..
mayb kalo aku da start gtaw kat korang..
mst setiap org akan bg lain2 pndangannya..


so xpe la..nama pon blog kan..
so apa saja pendapat or nasihat org aku akan cube amek n pk positif..=)

setiap org ade je cerita dan keinginan serta impian dia masing2..


n for now..
Impian n harapan aku adalah satu perhubungan yg sejati..
kalau boleh aku nak kekal 
ke jingjang pelamin,anak cucu, n akhir hayat..=)




yup im talking about hope utk love kali ni..


Ya Allah..
aku xtaw nape..
semakin hari aku akan pk kan sesuatu yg serious utk masa dpn..
bkn stakat study aku..
tp 
pasal sape pasangan hidup aku nnt..
yup xdpt nafikan tu sume keje tuhan..
n aku baru sahaja mencapai umor 20thn..
agak muda nak perkatakan soal jodoh or kahwin..


aku xberniat nak terlalu gelojoh dlm hal2 camni,..
cume pe yg aku cam rungsing skrg ni..
sejauh mana kesetiaan,kejujuran kesbaran n kasih syg setiap pasangan yg aku bercinta..
aku penat nak rasa sayang n syg yg aku da curahkan tu tp disia2 kan pasangan aku tu..

penat penat n penat weyh...
pompuan mmg perlukan lelaki dlm hidup dia..
n utk perempuan normal cam aku..
xley tpu la..aku mmg perlukan lelaki dlm idop ni..


n skrg bila hati aku da mula harapkan dia..
SUMPAH aku takot kehilangan dia..=,(


mcm dlu..aku harapkan ex aku..
tp 
mmg hancur kot sumenye..


skrg aku kembali..
berharapp...
n mayb kali ni..harapan aku x sedalam dlu...
n aku juz mampo berdoa saje..


n kalo korang nak taw..
lelaki harapan saya ..
"seaman"


dia sgt baik..
belom pernah lagi sakitkan hati saya..
buat saya sedih..
sentiasa melayan kerenah saya..
sentiasa memamnggil sya dgn panggilan 
"bdk manja"


smpai skrg sy x rasa "kosong" walopon hakikatnye..
kami x mcm kapel lain..
yg slalu dpt  jumpa..


stakat ni aku sgt happy dia x penah ignore aku..
se bz mana dia..
sejauh mana dia..
yg dia tawu,.
aku adalah satu2nya GF dia..
n itu tanggungjwp dia..


Alhamdulillah..
thnk GOD cuz ENGKAU mengurniakan dia yg ckup buat aku bahagia..
=)


to SEAMAN,
saya bukan sempurna utk jd bakal isteri awk..
tp saya akan biarkan awk rasa sempurna bila saya menjadi isteri awk nnt..
Insyaallah..=)





No comments: