Saturday, May 15, 2010

1st stage da slesai utk lesen...

hurmm..aku penat sgt arinie...awal pg ag aku da bgn n mandi cuz nak g dgr cramah wjib slama 5 jam b4 aku dapat my own license...huhu...

Pg2 lagi aku da kne g tggu pakcik drving skul 2 nak amek aku kat maybank bbst....da la mai lambat...2 laa org mlayu..x reti nak punctual..huu..

sampai ja driving skul 2 ,aku p regster khdrn sume n masok klas..xkenai sapa pon..aku main kwn ja ngan sapa2 dok sblh aku..hheheh..aku nii jenis flexible..xksh sapa2 pon..

cikgu yg handle klas ni lelaki berbangsa india...agak menarek tapi tah la cara dia ajaq jenis ska jerit2 pa xtaw...mlawak kasaq nak mapoih..hahaha..bestnya dia rg kedah..ehhehe..so,ckp style org kdh...ksian dak2 laki dok kna ngan dia..seb baik aku xkna....ngeee

slesai ja cramah 2 aku lega la skeyt..pas ni aku kna lak amek ujian berkomputer..doakan aku...bakal amek ari rabu ni....mge2 aku dapt la lulus sume ujian...yeay!!!1st stage da slesai..!!!!

No comments: