Friday, May 21, 2010

JaDi MiNat PuLak..=)

Hyep sume....

=) senyum itu kan sedekah...hehhe...so senyum2 la slalu ye..ehhee..

okes,arinie idup aku cam smlm gak..dok umah jek..sambel2 2 aku skrg nga lyn cite korea balik..juz ulang tgk jew..sume cite lam laptop aku 2 sume aku da habes da juz skunk kan cuti sem,so nak habeskan mase cam ni jela...=)

Actually,aku nak gtaw kowang sume aku arini wat kuih laen plak..hahha...adus..tetibe aku jadi minat la plak..

Bgn je pg tadi..dlm kul 11.30pg(pg lg ke??)hahah...emm..wat cane kan da tdo pon lambat cam 2 la jdnye.pas je bgn tuh aku tros g mandi sbb riso kang mak aku terperasan kan mati la aku die bebel bgn lewat lg..hahha..kunonnye aku berazam nak bgn n tlg mak aku wat keje..

pas je mandi aku turun bwh g dapo..tgk2,sume mknn tgh ari da terhidang,..hahha..hadoi..ni sbb mak lang n mak teh aku ade la..dorang masak awal...bler yg aku ley tlg..ekkeke...utk nak menebus balik keslhn aku..aku ngan konpidennye g jerit..

"Mak!!kakcik nak kena buat apa mak??"hehhee..kununnye mak aku ske la..

skali mak aku jwp..."haa,,tdoq la lg...tdoq smpai esok...xya bgun la...pi la dok lam bilik lama2"

hahahha!!!...hadus..padan mka kena perli la plak...Pas2..da mka tebai aku kata..

"xpa2 mak..arinie kakcik wat bengkang roti k??"..hahhaa..mak aku kata,
"ha,xpa buat la..mak lang n mak teh ang nak rasa"...

ecece..lega rasanya mak aku da xmarah..hahha..n then..aku trus ja pi carik suma bhn nak wat bengkang roti kowt2 ada kat dapo...waa..suma ada..mcm kedai da aku tgk lemari dapo aku..hahha..x dak yg x lengkap...

eh..korang taw ke bengkang roti 2 pe??.."bengkang" ni slalu org utara yg sebut...die cam kuih yg dibakar la..aku pon xtaw bhsa lain die ape...he..so..ni la hasilnnye...

1st step...



2nd...



n finally..



tadaaaa..hehhe..ini la rupenye....okes...smuge aku ley la jadi bakal isteri yg mithali nnt..hahahhaa..=)

No comments: