Sunday, May 9, 2010

KaLaulah dia dan mereka Tahu....


Assalamuailaikum kpd sesiape je yg menyinggah ke laman blog aku ...Kali ni mood entry aku agak tacing skeyt n aku juz tulis tentang ape yg aku rase sekarng...

Kalaulah dia dan mereka tahu...
tentu xperlu aku ungkapkan lg..

Kalaulah dia dan mereka tahu..
Pastinya xde perkare yg perlu aku n mereka sakit hati..

Kalaulah dia dan mereka tahu..
Aku hanya ingin gembira..aku hanya nak jadi yg terbaik n senangkan sume org...

Tapi itu hanya "kalaulah dia dan mereka tahu"

Aku tak pasti same ade mereka tahu atau x...Bg aku dia n mereka adalah orang2 yg sgt penting lam idup aku...aku perlukan dorang n aku nak mereka tahu....hidup aku xde ape2 kalau lah dia dan mereka xde...sekrang..aku hanye rase sedikit saje cubaan utk aku,,,tapi nape aku xboley nak hadapi..nape aku kne menangis???..common nabila,ini juz dugaan skeyt je..ko blom lg melangkah pade mase yg lagi byk perkare yg ko kne amek taw..

Aku nak jadi yg terbaek utk die,aku xnak di sebb kan perangai aku yg sentiase nak taw keadaan die n mereka wat die rase terkongkong..aku nak jdi gurl yg sgt memahami..gurl yg org leyh bgge bkn sbb luaran tapi dalaman aku..aku nak sume 2...bler aku blh wat dia n mereka tahu??aku nak,aku cube...emm..boley ke aku kate.."ini mmg sikap aku,org laen xley nak ubah aku" ???emm...self fish kan aku..aku kna gak berubah..aku kne gak cari diri aku..aku xnak kehilangan dia n mereka sbb sikap2 burok aku ni...aku harap...dia n mereka akan slalu ade di belakang aku n sentiasa disisi aku,,,

Cuz,,kalaulah dia n mereka tahu,aku mmg xley hidup tanpe mereka,'
dia n mereka perlu tahu..aku sgt sygkan org2 disekeliling aku.....

e-class dari nabila

No comments: