Saturday, May 15, 2010

MeLaWat Ma GranD Ma..Tok Yam..

Salam...

entry kali ni aku nal selitkan pasal aku n family aku g melawat nenek aku kat subangjaya ptg semlm...

Ptg smlm,lepas je aku balik pade driving skul aku diajak oleh family utk ke rumah mak ngah adik ayah aku cuz nak g mlawat nenek aku kat sane...Kirenye , ni la kesempatan aku n family aku nak g mlawat sementara sume ade kelapangan ni..maklumla masing2 bz ngan hal sendiri...



ha..ni time on da way nak g subang...ni la rupe aku bler terdetik hati aku utk menjadi sebegini...org kate..people can change kan...aku pon boley..aku yakin 1 ari nnt aku akan kekal berimej macam ni...xpe..berubah skeyt2...=)

Sampai je kat umah mak ngah aku...



ni la nenek aku yg aku n family aku gelar die sbgai tok yam...namenye MARIAM..Alhamdulillah sbb tuhan masih beri kesempatan kat aku utk bertemu nenek aku ni..Umonye suda mencecah 80-an terpakse menjalani rawatan dialysis,dua kali shari kat hospital sbb menghidap penyakit diabetes...huh..kidney die da xley berfungsi ngan baik..ni la penyakit keturunan aku..ayah aku gak salah sorang yg ade penyakit yg same...huhu..da kurus da die x mcm dlu..sekrang da xley nak wat keje mcm aku g umah nenek aku dlu..huhu..



hee..Lekanya mak n ayah aku sembang2 ngan tokyam...hahhaa..mcm2 mak aku ngadu kat tokyam pasal anak dia 2(ayah aku)...hahhaa..agak kelakar la..tokyam pon layan ja la..anak dia jugak...hehehe..

Sementara 2..



aku ade gak test tekanan darah n heart beat aku...huhu...2 la result die seperti lam pix..aku pon xpaham..ok ke x ok..hahha..sape2 yg paham pe maksud nye tekanan darah aku 2 tlg gtaw..aku nak kene taw gakk...mude2 pon lom tentu sht..heee.

kakak aku n adik lak dok borak pe tah..hahah..tye dorang..ekekee

pas je melawat lebih kurang 2 jam kat umah mak ngah...kami pon beransur balik..huhu..aku bersyukor sbb masih bleh kucup tgn tokyam..huhu...aku doakan die sentiase sht...n dipanjgkan umo..dialah ma only grandma yg ade...



n arap..aku n akak aku gak same2 blajar menjadi some1 gak..mcm ni...hehhe..swit gak kan ktorang..hahahhaa...perasan lak aku...k la...doa sume di arapkan..amin...

tata..=)

2 comments:

My Self said...

yeah permulaan yg baik ni.. :)

Nabila Jamaludin said...

eheeeee..biase la..hahaha