Monday, May 3, 2010

HaVing FuN SeBeLom LaSt PaPer!



HeLLo,arini aku kembali utk update lg cite pasal aku dlm entry kali ni..Semlm, aku baru je slesai satu lg KiLLers Paper Utk aku iaitu TAX320 ngan carry mark nye yg xseberape membuatkan hati aku dup dap2 je sblm pegi exam pagi tadi...Start je exam tadi aku cube tenangkan diri seblom pegi berperang dlm dwn exam..huhu...senjata aku gne x tajam pown,so aku antara 50% utk idop or 50% lg utk mati..haha..tapi xpe..aku wat je ape yg termampu...betol slh 2 xtaw la..arap2 aku xde la sampai kne repeat..hik2..

Pas je exam aku rase lega skeyt la tapi x ckp lega la sbb aku still ade lg last paper n killers jgk laaa....FAR.,.hadoy...ni mmg major subject yg aku wajib amek sbb aku kan student Bachelor in Accountancy,so debit kredit ni da serasi ngan idop aku..hahhaa...xpe,aku pk ade gap 3 ari utk mengasah ape yg patot 2..hahaha,...

Sementare 2,aku mls pk agie pasal paper FAR 2,,mlm 2 aku n housemate yg amat disygi g Having fun..haahaha...belom habes paper da berangan nak enjoy2 lg 2..nak tau ktorang gi mane???he...ktorang gi TGK MOVIE cite IRON MAN,!!!Besh sgt!!!hahhaa..kelakar sgt cite 2...nmpak mcm aksi tapi upenye agak kelakar la..hahaha..aku ksi 5stars utk IRONMAN,,..hero die pon ley thn..hahha..so,ley kate sepanjg movie 2 aku n housemate2 aku,echa,kecik n alin gelak la...hahahah...

Pas jek habes tgk dlm kul 10.30mlm 2 ktorang gi "I'm lovin it"!!!hahaha..berMcD plk..hahha..siyes xhengat nak exam...ade lak sowang mamat yg da abes exam 2 menyaiko2 ktorang,,kuang jaqq,,,hahhaa,,mentang2 da abes exam...biase la kalo lepak,mulot aku yg dok berbunyik je sepanjng mase,..hahaha..aku xley kalo xbercerita ..hahha,,nasib la sape jdi kwn aku n dok ngan aku,terpakse la dgr cite2 aku...

Utk memenuhi mase berlepak tu,aku pon bkk la cite pasal cite2 kelakar sgt bg aku yg pernah dicitekan oleh sorang insan ni n aku citekan balik kat kwn2 aku..byk edisi gak aku cite..ade la dlm 10 cite...Antaranye cite pasal nenek dok spital la,mamat dok ats pokok mangge la..n mcm 2lagi..Tapi antare 10 cite yg aku cite,1 je dorang dpt respon ngan baik!!!hahahhaha..dorang kate byk noise la time aku cite sbb time aku nak cite aku yg dok glak2 dlu..hahaha..upenye,dorang pending la..hahahha..aku yg xpending...aku ase cite2 aku sume kelakar..tp dorang glak bkn pasal cite2 aku..tp cara aku cite 2 yg buat dorang SESAJEEEEEEEE xnak hampakan aku n glak bersama2,,hahah,.,agak hampeh disitu...tapi xpe..atleast aku ni kelakar gak..ley wt rg ketawe..hehehe

Agak lame lps 2..ktorang pon decide nak balik la...tetibe lak prot aku wat hal...org yg drive kete da x keruan tgk aku nye mke..hahahaha..berpeloh2.,..wakakkaa.hampehh...Enjoy sgt mlm semlm....aku arap pas ni aku dpt lepak2 lg ngan housem8 n kwn2 aku yg len..hehhe...thanks bwk aku..=)

No comments: