Tuesday, June 29, 2010

Test JPJ lulus akhirnye

haloo2 ol de baby2,n ol de big babies too..hahaha..ape repek ni..hehe

xde ni la caranya meng "express" kan hati n jiwa aku yg heppy arinie cuz aku da berjaya melayakkn diri aku menunggang moto di jalan raya x lame lg..hahahaha..yeah!!itu la namenye org yg da lulus test JPJ..wakaka..

Pengalaman arinie betol2 aku xdpt lpe kan...pg2 lg aku da semgat siap nak g amek test(xtly aku xley tdo cuz cuak)ahhaa...so aku bgn awal.

Sampai je akdemi memandu td aku nye darah gemuruh menjd2..hahaha..dupdap2...hadoy...peluh sejuk aku....ntah..mcm amek final exam gak kat uitm..hehehe..tp aku cbe tenangkan diri ngan meyakinkan diri aku ni aku bisa juga lulus..heeee

Harinie nye test jpj aku dpt no giliran 14 sesi pertame...huhu..aku antara org2 awal gak la di uji pg td..hehehe..yg bestnye harinie sume cekgu2 yg penah borak ngan aku sume support aku gile2...ade sorang cekgu 2 siap follow stiap ujian yg aku amek..BAHAGIA 2 n 3..sbb cekgu ni slalu ajar aku tem aku blajar moto 2..so..full support die ks..td siap die ckp b4 aku start titi 2..

"lahh,np xgtaw giliran kamu awal kalo x sy sediakn moto yg ok utk kamu,ni org da xley plh"

ni sbb nye aku amek moto yg aku betol2 x ske nak gne..kat akdemi aku ley plih nak moto HONDA or KRISS..aku ske HONDA..huhu..senang sket cuz ringan..ehhee,..tp xpe la..td aku tawakal je..alhmdulillah titi aku xjatuh n masa aku 9.8saat...ahahha..hebat x..ekekee..nak nek titi 2 cuak gak aku td...da la panas mencucuk mate matahari dpn mate..hadoy..seb baek JPJ 2 hensem kat dpn..semangat sket..ahhahaha..**gile gatal,alip bace ni mst marah..haha..jgn mara ye..guraw je**

Then aku wat break kecemasan,lapan n selekoh...n tamat la bahagian 2...bahagian 3 jalan raya 2..ok kowt..aku slh 2...ntah..aku rase cam da ok da,..tetibe ad lak slh..plik..tp lulus la...hehehe..g je amek kptusan kat pondok jpj 2..cekgu aku kate..

"hah,ni kena dtg blajar lg ni..failed.."

hahaha..aku pnye cuak..huhu..nek2 tgk lulus...yey!!<
Tp xpe la..asalkan aku da lulus...sbb sumenye duit maaaaaa...mahal la..aku ni bknnye kaye nak byr myk kali..hrp2 utk test kete nnt aku lulus gak..if x byr lg la..huhu..doakan aku ye....hehehe

ps:thnks utk sume yg nah support aku...gimme 5!!hehehe...sayunk korg!!!

4 comments:

Mohd Asyraf said...

Salam...huhuh..tahniah2...moto da lepas...kete plak menanti...chaiyok2...

alip said...

huhuhuhu...oooo..xgtau u dok usha abg jpj eaa...hmmmm....
:p
congrat k...anyway...jgn dok bwk moto kt sne k...huhuhu..=)

Nabila Jamaludin said...

acap....hehehe...tq..ok..doakan utk test kete nnt..hehhehe

alip..heeeee....sket2 je usha....nak bwk moto...

alip said...

huhuhu..u xbley..i bley...hehehe...=p