Wednesday, June 30, 2010

Mayb lame x update BloG..

Salam...aloo...

Sayu n tetibe rase sebak time nga tls post ni cuz nga dgr lgu dlm cite korea "1 litre of tears"...n harinie plak aku bakal balik ke mlake...excited..tp lam mase yg same sedeyh sbb nak tgglkan umah aku ni..mak aku xks balik slalu sgt.ehehhe..financial problem kalo balik slalu..

N aku mayb bakal mengusangkan blog serta FB aku sbb kat mlake aku t aku xde broadband..hehhe,,,da kna bar xbayar..wakkaka..bgus gak kan xde...leyh jimat wey jge letrik umah sewa aku t..

Selama peninggalan aku ni aku harap org sekeliling aku sentiase hidup happy n sihat2 je...maklumla korg n aku xley berhubung da if xdenye tenet..xpe2..i'll mish all of u..=')..jgn lpekan aku k...

NNt if umah sewa aku da ade wifi aku akan mengupdate lg cite2 aku kat mlake plak..pasti lg menarekkk..hehehe..doakan kejayaan aku ek guyz..mwahhhh..syg korunk!!

No comments: